Cardberg – vernostný systém

Efektívne riešenie vernostného systému Vašej spoločnosti.

Podľa výskumov je len 12% - 15% zákazníkov verných jednej spoločnosti, no práve oni tvoria 55% - 70% jej príjmov!

Spolupráca spoločností Exalogic a Cardberg priniesla zákazníkom využívajúcim pokladničný systém Oberon vynikajúci nástroj pre vytvorenie vlastného vernostného programu. Vďaka externému webovému serveru je systém Cardberg ideálnym riešením (nielen) pre siete maloobchodných prevádzok i reštaurácií.

cardberg_diagram_cardberg-oberon

Systém Cardberg ponúka komplexný produkt, ktorý obsahuje:

  • vernostné karty s vlastnou grafikou vystihujúcou Vašu spoločnosť

  • široké spektrum pokročilých funkcií a možností, vďaka ktorým jednoducho vytvoríte vernostný program takmer na mieru.

  • prehľadné štatistiky Vám zobrazia informácie o Vašich zákazníkoch a ich nákupnom správaní – obrate, najžiadanejšom tovare či službe, početnosti nákupov a iné

Funkcie a možnosti systému Cardberg:

  • možnosť viacerých typov kariet pre rôznych zákazníkov

  • bodový aj zľavový systém

  • denná či hodinová špecifikáciu zliav

  • položková či celodokladová možnosť nastavenia zľavy v percentách aj celých sumách

  • kumulácia zliav, stúpajúce zľavy

  • obmedzenia zliav na produkty, zliav v danom čase a iné ďalšie špeciálne nastavenia zliav

  • automatický export zoznamu zliav na webovú stránku

Využite štatistické nástroje

  • pri tvorbe marketingovej a obchodnej stratégie spoločnosti

  • pri nastavení tých správnych benefitov pre verných zákazníkov

Záleží na Vás (a Vašich zákazníkoch), ako naplno systém Cardberg využijete!

Pre fungovanie postačuje pripojenie na internet. Nastavenia vernostného programu v systéme Cardberg či štatistiky si jednoducho vytvoríte vo webovom rozhraní. Vo Vašej prevádzke obsluhuje personál len systém Oberon!

Kontaktujte nás pre viac informácií a spoluprácu pri implementácii a vytvorení Vášho vernostného programu.

Kontaktná osoba

Pavol Floch
+421915252737
info@cardberg.com
https://www.cardberg.com/oberon/