Pomocník systému OBERON
Vytvorenie reklamácie/servisu

Vytvoriť novú reklamáciu/servis je možné zaevidovaním reklamácie/servisu do knihy Evidencia reklamácií a servisu.

Postup vytvorenia reklamácie/servisu

  1. V ponuke CRM zvoľte položku Evidencia reklamácií a servisu.
  2. Stlačte tlačidlo Nový. Otvorí sa sprievodca, v ktorom zvoľte Typ záznamu a Kategóriu zákazníka. Pod pojmom Obchodný partner sa myslí každý podnikateľský objekt. Fyzická osoba znamená, že ide o osobu, ktorá nie je podnikateľom (živnostníkom).
  3. V ďalšom kroku zadajte kontaktné údaje zákazníka.
  4. Zadajte údaje k reklamácií/servisu:
       - dátum dokladu nákupu,
       - číslo dokladu nákupu,
       - typ dokladu nákupu,
       - dĺžku záručnej doby,
       - počet dní v predchádzajúcom servise.
  5. Zadajte všeobecný popis reklamácie/servisu a predpokladaný počet dní, počas ktorých bude reklamácia/servis vybavená.
  6. Otvorí sa formulár Reklamácia/servis. V záložke Položky zadajte tovar alebo službu určené na reklamáciu alebo servis.
  7. V záložke Popis chyby a podmienky uveďte podrobný popis chyby a podmienky reklamácie/servisu.
  8. V záložke Udalosti je možné zadať udalosti podľa priebežného stavu vybavenia reklamácie alebo servisu: zaevidovanie, prijatie, presun do interného servisu, prijatie z interného servisu atď.
  9. V záložke Vybavenie sa zadávajú informácie ohľadom vybavenia reklamácie/servisu - dátum a čas opravy, oznámenia a ukončenia, spôsob vybavenia a ďalšie. Zadáva sa tu aj popis opravy (vybavenia).
  10. V záložke Vyúčtovanie sa zadáva materiál a práca, ktoré boli použité pri reklamácii alebo servise. Ku každej položke môžete zvoliť, či zákazník platí(zákazník neuhrádza v rámci záruky alebo zákazník uhrádza).
Zmeniť stav reklamácie/servisu je možné dvojklikom na ikonu stavu alebo stlačením tlačidla Možnosti a vybratím položky Zmena stavu reklamácie/servisu.
Príbuzné témy

EXALOGIC, s. r. o., www.exalogic.sk

9.7.2018