Pomocník systému OBERON
Synchronizácia CRM s Google Kalendárom

Ďalšie možnosti produktu > Súvisiace produkty a služby > Google > Synchronizácia CRM s Google Kalendárom

Základné informácie

Obrázok č. 1 - Výmena informácií medzi OBERON-om a Google Kalendárom

 

Nastavenie synchornizácie s Google účtom

1. Nastavenie e-mailových adries používateľom

  1. V ponuke Servis vyberte položku Používatelia.
  2. Zobrazí sa zoznam používateľov OBERON-u. Vyberte používateľa a stlačte tlačidlo Oprava.
  3. Otvorí sa formulár Používateľ, v záložke Externé systémy stlačte tlačidlo Nový.
  4. Zadajte hodnoty, napríklad:
       Typ: Google,
       Pomenovanie: E-mail,
       Hodnota: e-mailová adresa
  5. Obdobným spôsobom pridajte mailovú adresu aj ďalším používateľom, ktorí budú používať Google Kalendár. 

2. Vytvorenie Google Kalendára

  1. Prihláste sa do svojho Google účtu. Stlačte tlačidlo  v pravom hornom rohu a vyberte položku Kalendár.    
  2. Vľavo kliknite na znamienko + (Pridať ďalšie kalendáre).
  3. Vyberte položku Nový kalendár
  4. Zadajte názov kalendára, napríklad Firma CRM.
  5. Kliknite na položku Vytvoriť kalendár.
  6. V časti Zdieľať s konkrétnymi ľuďmi zadajte e-mailovú adresu osoby, s ktorou chcete kalendár zdieľať.
  7. Kliknite na položku Povolenia a vyberte z možností v rozbaľovacej ponuke.
  8. Ak kalendár zdieľate s jednotlivou e-mailovou adresou, danej osobe sa kalendár zobrazí v zozname Ďalšie kalendáre. Ak kalendár zdieľate so skupinou e-mailov, používateľom sa kalendár zobrazí v zozname Ďalšie kalendáre po kliknutí na odkaz v e-mailovej pozvánke z Google Kalendára.
Ak chcete, aby sa vám nový kalendár zobrazoval v telefóne alebo tablete, pre daný kalendár bude potrebné zapnúť synchronizáciu.

3. OBERON Center

  1. V ponuke Servis vyberte položku Správca doplnkov.
  2. V oddiele Ovládače vyberte doplnok Synchronizácia OBERON CRM s Google Kalendárom a stlačte tlačidlo Inštalovať.
  3. Otvorí sa sprievodca inštaláciou, postupujte podľa pokynov sprievodcu - doplnok sa nainštaluje.
  4. V ponuke OBERON vyberte položku Otvoriť OBERON Center. Otvorí sa program OBERON Center.
  5. V oddiele Automatické úlohy stlačte tlačidlo Pridať. Otvorí sa formulár, v ktorom vyberte Typ úlohy - Synchronizácia s Google kalendárom. Zadajte názov úlohy, vyberte počítač a používateľa.
  6. Stlačte tlačidlo Nastaviť. Otvorí sa formulár, v ktorom stlačte tlačidlo Prihlásiť sa ku Google účtu. Otvorí sa internetový prehliadač, vyberte Google účet, ktorý sa prepojí s OBERON-om a prihláste sa.
  7. Zobrazí sa formulár (obrázok č. 2), stlačte tlačidlo Povoliť.
  8. V programe OBERON Center vyberte Google kalendár, v ktorom sa budú zobrazovať udalosti z CRM.
  9. Nastavenie synchronizácie je ukončené.
Obrázok č. 2 - Žiadosť o povolenie

Obrázok č. 3 - Kalendár udalostí v OBERON-e

 Obrázok č. 4 - Úlohy a udalosti v Google Kalendári

 

Príbuzné témy