Pomocník systému OBERON
Kontakty

Ak potrebujete kontaktovať dodávateľa systému OBERON, môžete využiť nasledujúce možnosti:

A) vyplniť príslušný formulár na internete

OBERON - všeobecná požiadavka na používanie vyplňte, ak potrebujete:

   - pomoc pri práci s programovým vybavením
   - konzultáciu k funkciám a možnostiam programov
   - riešiť bežné používateľské problémy  
   - informovať o zistených chybách v programoch OBERON

Formulár na obchodné oddelenie - Faktúry a licencie vyplňte, ak potrebujete objednať licenciu, ak to napr. nie je možné pomocou automatickej aktivácie

Školenie OBERON - objednávka vyplňte, ak potrebujete objednať školenie práce so systémom OBERON

Servisný zásah - objednávka vyplňte, ak potrebujete objednať servisný zásah, riešenie technických problémov (napr. pripojiteľných zariadení)

Inštalácia - objednávka vyplňte, ak potrebujete objednať prvotnú inštaláciu alebo nasadenie softvéru do ostrej prevádzky

V prípade, že nechcete použiť žiadny z uvedených formulárov, môžete zaslať e-mail na adresu exalogic@exalogic.sk. Správy zaslané na uvedenú e-mailovú adresu firma EXALOGIC akceptuje, no vyhradzuje si právo na ne neodpovedať.

B) kontaktovať zmluvného partnera firmy EXALOGIC vo Vašej lokalite

Ak máte problém napríklad s počítačom, s prístupom k databáze či SQL serveru, problém s tlačou, s registračnou pokladnicou či fiškálnou tlačiarňou a pod., kontaktujte zmluvného partnera EXALOGIC, ktorý je dostupný vo Vašej lokalite. Firmu EXALOGIC kontaktujte len vtedy, ak daný problém bezprostredne súvisí so systémom OBERON.

C) kontaktovať priamo dodávateľa programu - firmu EXALOGIC

Ak potrebujete pomôcť s OBERON-om, skúste najskôr nahliadnuť do dokumentácie k programu, ktorá je dodávaná v elektronickej podobe (témy Pomocníka). Až v prípade, že ste potrebné informácie v pomocníkovi nenašli, využite hotline. Skôr než zavoláte, skontrolujte, či máte aktuálnu verziu programu OBERON (verziu je možné zistiť na internetovej stránke www.exalogic.sk). Ak voláte na linku podpory, mali by ste sedieť pri svojom počítači a mať nainštalovanú najnovšiu verziu OBERON-u. Pripravte si odpovede na otázky, napríklad:

Telefonická podpora je služba zahrnutá v cene licencie. Nežiadajte však, prosíme, pracovníkov na linke podpory o spätné volania. Ak nie je možné problém vyriešiť ihneď, pracovník na linke podpory s Vami dohodne nový termín, keď budete môcť opätovne zavolať.

Centrum podpory pre OBERON má nasledujúce voľby:

voľba 1 - Hotline pre bežné používateľské problémy
voľba 2 - Technická podpora pre problémy technického charakteru
voľba 3 - Obchodné oddelenie
voľba 4 - Operátor centra podpory pre OBERON

Môžete volať na ktorékoľvek z uvedených čísiel:
Centrum podpory - pracovný čas:   7:30 - 15:30 (len v pracovné dni)
VIPtel 044 - 20 20 20 2
Orange 0908 - 22 33 00,  0915 - 99 00 77,  0907 - 83 76 50
O2 Telefonica 0949 - 24 49 00
Skype oberon.podpora (len hovory, nie chat)
Hotline - súrne prípady, víkendy a sviatky - 15:30 - 21:00 (v pracovné dni)
Orange 0948 - 06 05 64
V prípade, že sa nemôžete dovolať na linku podpory (hotline), využite možnosť zaslať problémy, otázky, nápady, pripomienky cez webové formuláre. Prijaté formuláre sa vybavujú priebežne a odpoveď môže prísť veľmi rýchlo.
Príbuzné témy