Táto téma Pomocníka je venovaná problému, keď OBERON niektoré tlačové výstupy tlačí a niektoré nie, prípadne ich netlačí korektne.
- OBERON umožňuje pomocou Editora tlačových výstupov upravovať výstupné zostavy. Zistite či používate pôvodný alebo upravený tlačový výstup. V prípade upraveného skúste použiť pôvodný.
- Ak program tlačí všetky tlačové výstupy, ale v niektorých nie sú korektné dáta, napr. v názve obchodného partnera sa zobrazuje ulica, skúste servisnú funkciu v ponuke Servis - Prevod do novej databázy.
- Chyba môže byť v samotnom RPT súbore alebo priamo v programe. Aby sa to potvrdilo, vytvorte novú firmu a skúste tlač toho istého tlačového výstupu. Ak program nebude ani teraz tlačiť, kontaktujte autorov programu.
- Chyba môže byť aj v nekorektne uložených dátach. Môžete to zistiť niektorým z databázových nástrojov, napr. Microsoft Access (jeden databázový nástroj je aj na inštalačnom CD). Vizuálne skontrolujte uloženie dát v databázových tabuľkách.
Príbuzné témy