Nová verzia OBERON November/2016

verzia_oberon_thumb_transDňa 12.12.2016 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením November/2016. Nasledovne sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii September/2016.

Od tejto verzie je v OBERON-e dostupný nový modul s názvom Mzdy a dochádzka. Nahradzuje doteraz používaný program Mzdy a personalistika, ktorý bol už technologicky zastaralý. Pôvodný program riešil problematiku miezd, nový modul bude riešiť aj ďalšiu oblasť a to evidenciu dochádzky pracovníkov. Podrobnejšie informácie o novinkách v mzdách sú uvedené v téme Čo je nové v module Mzdy a dochádzka.

Multilicencia

  • Pri súbehu licencií má prednosť Multi – ak má účtovná jednotka aktivovanú bežnú licenciu (nie multi) a v počítači je zasunutý harvérový kľúč s multilicenciou, nastane súbeh licencií – program od tejto verzie uprednostní multilicenciu (pôvodne bežnú licenciu). V praxi to znamená, že pomocou multilicenie bude možné spracovávať účtovnú (mzdovú) agendu aj pre účtovné jednotky, ktoré majú zakúpenú len licenciu na vybraný modul, napr. len na sklad.
  • Zakázanie licencie Multi – uprednostnenie multilicencie však môže znamenať v niektorých prípadoch problém, napr. účtovná jednotka má zakúpenú licenciu na účtovníctvo Profi (čo je vyššia licencia ako Multi). Vtedy je potrebné v tejto firme zakázať používanie hardvérového kľúča (nastavuje sa v licenčných právach).

Účtovníctvo

  • Kopírovanie príkazov k úhrade – príkazy k úhrade je možné kopírovať pomocou štandardného CTRL+C a CTRL+V.

Sklad

  • Generátor variánt – pribudol sprievodca pre automatické generovanie variantov danej skladovej karty, napr. topánky v 5 veľkostiach a v troch farbách – automaticky vygeneruje 15 variantov. Generátor je dostupný priamo na skladovej karte v záložke Varianty.
  • Dostupné množstva variánt na sklade – v konektore pripojenia na internetový obchod Prestashop sa pri zasielaní aktuálneho množstva stavu zásob variánt do zostatkového množstva započítavajú aj doposiaľ nevybavené prijaté objednávky. V praxi to znamená, že objednaný tovar automaticky ponižuje v internetovom obchode dostupné množstvo, t.j. ďalší zákazník si neobjedná množstvo danej varianty, ktoré si už objednal iný zákazník (daný variant sa už vypredal).
  • Hromadné zmeny na skladových kartách zo súboru XLS – pribudla možnosť importovať (aktualizovať) zo súboru typu Microsoft Excel niektoré údaje skladových kariet, napr. kategóriu, doplňujúci text pri predaji, skladovú skupinu, katalógové označenie a podobne.
  • Import dokladu zo súboru CSV Metro –  pribudla možnosť importovať doklad ako príjemku od dodávateľa METRO (Môj obchod) – transformačnú šablónu CSV/XML je možné nainštalovať pomocou Správcu doplnkov.

Pokladnica OBERON

  • Fiškálna pokladnica VRP – bola upravená komunikácia s fiškálnou pokladnicou VRP prevádzkovanou Finančnou správou (Finančná správa upravila komunikačný protokol).

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Modul Výroba

Registratúra

Pokladnica OBERON v cloude

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close