Nová verzia systému OBERON December/2017

verzia_oberon_thumb_transDňa 20.12.2017 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením December/2017. V nasledujúcich riadkoch sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii November/2017.

 

Účtovníctvo

  • Evidencia DPH – bol upravený kontrolný výkaz DPH pri type DPH Evidencia podľa § 69 odst.12 – ak ide o dobropis bez DPH (storno služieb do zahraničia), program ho zaradí do sekcie C1.
  • Faktúra v poľskom jazyku – pribudla poľština pre nasledujúce tlačové výstupy: faktúra, dodací list, objednávka prijatá (ponuka), rezervácia ubytovania a hotelový účet. Na použitie tohto jazyka je potrebné pomocou Správcu doplnkov uvedený jazyk doinštalovať.

Skladová evidencia

  • Tlač etikiet a cenoviek – v evidencii skladových kariet bola zásadne zrýchlená tlač etikiet a cenoviek. Úprava je viditeľná najmä pri väčšom počte skladových kariet (cca viac ako 30 tisíc).
  • Aktualizácia po sieti – v zozname skladových kariet pribudla automatická aktualizácia hodnôt v zozname, t. j. ak pozmenil údaje iný používateľ v sieti, zoznam hodnôt sa automaticky aktualizuje (pôvodne na načítanie aktuálnych údajov bolo potrebné stlačiť F5) .
  • Oprava šablón – bol odstránený problém pri uplatnení šablóny na skladovej karte. V niektorých prípadoch nastavenia cenotvorby dochádzalo k neželanému prepočtu ceny.

Pokladnica OBERON

  • Platobné (bankové) terminály – pribudla podpora platobných (bankových) terminálov. Pri úhrade dokladu platobnou kartou pokladnica zasiela do platobného terminálu výšku uhrádzanej sumy, platobný terminál vykoná finančnú transakciu a spätne informuje pokladnicu o vykonaní (resp. nevykonaní) platby. Viac informácií je možné získať v téme Platobné (bankové) terminály. 
  • Bonovacie tlačiarne – pribudla možnosť tlače objednávok jedál alebo nápojov aj v grafickom režime (pôvodne to bolo možné len v textovom). Výhodou grafického režimu je možnosť si upraviť objednávku podľa vlastných požiadaviek. Taktiež pribudla možnosť tlače objednávkového čísla pre zákazníka – to môžu využiť napr. fast foody, keď si zákazník po zaplatení prevezme číslo objednávky a ďalej čaká na prípravu daného jedla. S využitím systému bonovacích monitorov je možné jednoducho vytvoriť vyvolávací systém.

CRM

  • Servisný list (prázdne tlačivo) –Evidencii reklamácií a servisu pribudol nový tlačový výstup Servisný list (prázdne tlačivo).
  • Vyhľadanie výrobného čísla – pri pridávaní nového záznamu do evidencie reklamácií a servisu je možné zadať výrobné číslo reklamovaného tovaru a program vyhľadá všetky doklady, v ktorých sa nachádza (faktúry, príjemky, výdajky, pokladničné doklady, evidencia výrobných čísiel, predchádzajúce reklamácie atď.). Vyhľadanie sa vykonáva tak vo vrchných a spodných textoch dokladov, ako aj v poznámkach pri položkách dokladov. Ak je vyhľadávanie úspešné, používateľ si môže ihneď zobraziť pôvodné doklady, kde bol tovar s daným výrobným číslom zakúpený i predaný.

 


Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Modul Výroba

Registratúra

Pokladnica OBERON v cloude

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close