Papaya – mobilný čašník

Objednávky jedla a nápojov priamo od stola zákazníka

Mobilný čašník Papaya predstavuje moderné riešenie problematiky objednávania jedál a nápojov v reštauračných prevádzkach.

O aplikácií

Čašníkom umožňuje objednávať jedlo a pitie priamo od stola zákazníka, čím šetria svoj čas ako aj čas zákazníka. Užívateľské rozhranie je ergonomicky prispôsobené tabletom ako aj smartfónom. Rýchle zvládnutie práce s aplikáciou zabezpečuje intuitívne spracovanie ovládania.

  • Blesková rýchlosť - Papaya je natívna aplikácia systému Android, vďaka čomu je chod palikácie plynulý a pri používaní sa užívateľ nestretne s trhaním ani na výkonovo slabších zariadeniach.
  • Spoľahlivý a stabilný - Vďaka dlhému a precíznemu testovaniu v reálnych podmienkach je Papaya mobilný čašník robustný a stabilný. Navyše funguje aj bez pripojenia na internet alebo pri čiastkových výpadkoch wifi.
  • Dostupný pre každého - Nie je potrebné kupovať drahé zariadenia, stačí aj akýkoľvek telefón (smartfón) alebo lacný tablet sAndroidom.
  • Nové technológie, nové možnosti - Papaya uľahčuje čašníkom prácu vo všetkých smeroch. Prináša množstvo funkcií, ktoré si obsluha zamiluje. Napríklad efektívne vyhľadávanie položiek pomocou názvu alebo PLU, farebné menu, predaj osvedčenou formou zadávania Kód * Množstvo ....
  • Viac bonovacích tlačiarní - v spolupráci so systémom OBERON sa objednávky tlačia na viacerých bonovacích tlačiarňach, spravidla jedna v bare a druhá v kuchyni. Objednávka je vytlačená ihneď, ako čašník dokončí objednávku pri stole - príprava nápojov a jedla môže začať okamžite.

Dodávateľ

Systém Papaya dodáva firma Papaya POS s.r.o. , Bratislava, prípadne ktorýkoľvek zmluvný partner EXALOGIC. Inštaluje sa veľmi jednoducho z Android obchodu Google Play Store (inštaluje sa ako akákoľvek iná štandardná aplikácia určená pre systém Android).

Ukážky obrazoviek programu