Dňa 30.11.2017 sa konalo každoročné stretnutie zmluvných partnerov, ktorí zabezpečujú servis a podporu používateľom OBERON-u. Stretnutia sa konajú dvakrát do roka. Na tomto poslednom boli predstavené najmä tieto témy:
- Evidencia reklamácií a servisu – umožňuje evidovať a riadiť všetky činnosti súvisiace s reklamáciami a predzáručným, záručným, či pozáručným servisom v ľubovoľnom podnikateľskom odbore.
- Systém bonovacích monitorov (Kitchen Display System KDS) – umožňuje zobrazovať na monitore (TV obrazovke, tablete) objednávky jedál a nápojov, ktoré boli zadané na otvorené účty (stoly). Obsluha v kuchyni môže poradie jednotlivých objednávok meniť. Na ovládanie monitora a nastavenie príznakov prípravy jedla a jeho vynesenia sa používa ďalší tablet alebo dotykový monitor. Systém bonovacích monitorov je určený pre fast foody a reštaurácie.
- Evidencia dochádzky – umožňuje:
– plánovanie pracovných zmien, dovoleniek,
– evidenciu príchodov a odchodov (dochádzkové terminály),
– spracovanie dochádzky ako podklad pre mzdy,
– automatické spracovanie miezd podľa podkladov.
- Nové doplnky EDITEL, Superfaktúra, NEXTIS – import dokladov (faktúr) od iných dodávateľov do OBERON-u, viac informácií v téme Import dokladov od dodávateľov.
- Mobilný čašník od firmy A3 Soft – aplikácia umožňuje obsluhe použiť Android zariadenie ako mobilného čašníka na objednanie nápojov a jedál. Umožňuje:
– automatický prenos čiastky pri platbe kartou do terminálu,
– kombinované platby (hotovosť/karta/poukážka),
– akceptáciu elektronických stravných lístkov.
-
-
Všeobecné novinky
-
-
Školenie
-
-
Vystavené produkty
-
-
Systém bonovacích monitorov
-
-
Mobilný čašník
-
-
Osobné konzultácie