V súvislosti so šíriacou sa epidémiou koronavírusu COVID-19 sa firma EXALOGIC chce zachovať zodpovedne, preto sa z dôvodu prevencie rozhodla prejsť od 18.3.2020 na prácu z domu (tzv. home office). Tomuto režimu až do odvolania bude podliehať aj telefonické centrum podpory. Na základe uvedenej zmeny vám v tomto článku prinášame všetko podstatné, čo ako používateľ OBERON-u potrebujete v tejto súvislosti vedieť.
Prvou dôležitou zmenou je, že od stredy 18.3.2020 až do odvolania sa nikto z pracovníkov nebude fyzicky zdržiavať vo firme. Všetkým pracovníkom boli vytvorené vhodné podmienky na prácu z domu. Táto zmena sa týka aj pracovníkov telefonického centra podpory.
V tejto súvislosti sme boli nútení prikročiť k zrušeniu tých telefónnych čísel, ktoré v tomto novom režime nie je možné prepájať. Po novom je k dispozícii len nasledujúce telefónne číslo, ktoré je tarifikované pri volaní z mobilných sietí ako bežná pevná linka: 044 20 20 20 2.
Uvedené telefónne číslo umožňuje vysoký počet paralelných hovorov, preto plnohodnotne nahradí zrušené mobilné telefónne čísla. Viac informácií získate v našom predchádzajúcom ozname Centrum podpory ruší mobilné čísla.
Aj v režime home office telefonické centrum podpory bude k dispozícii pre používateľov OBERON-u v štandardnom čase v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30 hod.
Na pomoc vo výnimočných a vopred nepredvídateľných prípadoch, ktoré neznesú žiadny odklad, naďalej zostáva v platnosti núdzová linka na telefónnom čísle 0948 06 05 64 (Orange) (pracovné dni od 15:30 do 22:00 hod., víkendy a sviatky od 8:00 do 22.00 hod.).
Zavedenie práce z domu nebude mať žiadny iný dopad na poskytovanie podpory k systému OBERON. V riadnom režime bude poskytovaná podpora formou vzdialenej pomoci.
Zmeny sa však dotknú školení. Keďže bude naša firma uzavretá, školenia k systému OBERON budeme až do odvolania poskytovať len na diaľku – spravidla cez telefón.
V tomto náročnom období vám zároveň chceme ponúknuť možnosť kontaktovať nás ohľadom pomoci pri konfigurácii a prebudovaní spôsobu práce vo vašej firme tak, aby tam, kde je to možné, mohli pracovníci pracovať so systémom OBERON, prípadne pristupovať aj k iným dokumentom vo firme z domu.
Vzhľadom na to, že táto problematika je pomerne rozsiahla, nemôžeme vám poskytnúť univerzálny návod, ako postupovať. Vieme však každému poskytnúť individuálne konzultácie v závislosti od toho, aký typ databázy pre systém OBERON používa, resp. akými možnosťami práce z domu disponuje.
Kontaktovať nás môžete na čísle telefonického centra podpory alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: exalogic@exalogic.sk.
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |