Aplikácia Oberon On Demand ako jedno z mobilných riešení systému OBERON je on-line objednávkový systém, pomocou ktorého je možné vytvoriť objednávku v mobilnom zariadení priamo v teréne a hneď ju odoslať do modulu Skladová evidencia. V mobilnom zariadení je dostupný aktuálny stav produktov v sklade a taktiež prehľad o záväzkoch zákazníka, pre ktorého sa vytvára objednávka.
Základné informácie
- Prihlásenie sa do aplikácie pod vlastným loginom a heslom.
- Jednoduchý výpis obchodných partnerov.
- Výpis vytvorených objednávok v aplikácii.
- Sledovanie stavu objednávok - vybavená, nevybavená, rozpracovaná.
- Pridanie objednávky.
- Po zvolení obchodného partnera sa zobrazia zmluvné ceny.
- Dodatočná úprava položiek v objednávke.
- Možnosť zadať zľavu na položku alebo celý doklad.
- Upozornenie na vysokú zľavu a nízku maržu.
- Filter objednávok podľa rôznych parametrov.
- Fulltextové vyhľadávanie produktov a objednávok.
Hardvérové požiadavky
- Oberon On Demand je webová aplikácia, a tak ju možno používať v ľubovoľnom webovom prehliadači (nie je potrebná inštalácia).
- Na používanie aplikácie je potrebné mať dostatočne rýchle pripojenie na internet.
Dodávateľ
Aplikáciu Oberon On Demand dodáva firma Creative Solution, Liptovský Hrádok. Ďalšie informácie o aplikácii nájdete na adrese www.ood.sk.
Obrázok č. 1: Ukážka vytvorenia objednávky v aplikácii Oberon On Demand
Príbuzné témy