Jedálny lístok v smartfóne

Chceli by ste prevádzkovať reštauráciu, v ktorej majú hostia neustále aktuálne informácie o vašej ponuke bez toho, aby museli kontaktovať obsluhu? Namiesto toho si na stole (alebo na inom vhodnom mieste v reštaurácii) len jednoducho zosnímajú QR kód a váš jedálny, resp. nápojový lístok sa im zobrazí v smartfóne. V reálnom čase tak budú mať prehľad nielen o aktuálnej ponuke a cene, ale aj o takých informáciách, ako sú hmotnosť porcie, či prítomné alergény, prípadne ilustračný obrázok daného jedla či nápoja. Zdá sa vám to nereálne? S OBERON-om je to možné!

O čo ide?

Od verzie Júl/2020 systém OBERON umožňuje vytvoriť jednoduchý jedálny, prípadne nápojový lístok (OBERON eMenu), ktorý si bude môcť zákazník prezerať na svojom mobilnom zariadení (smartfóne, tablete). Lístok sa mu v zariadení zobrazí po zosnímaní QR kódu, ktorý môže prevádzkovateľ reštaurácie umiestniť na stole alebo inom prístupnom mieste.

Ako to funguje?

Z technického hľadiska sa jedálny lístok zobrazuje v internetovom prehliadači mobilného zariadenia zákazníka, preto nie je potrebná žiadna inštalácia aplikácie. Jedálny lístok zabezpečujú webové služby OBERON – server webových služieb môže byť spustený na ktoromkoľvek počítači v lokálnej počítačovej sieti. OBERON eMenu je svojou funkčnosťou prispôsobený na použitie na mobilných zariadeniach (smartfónoch či tabletoch). Keďže ide o webovú aplikáciu, nezáleží na používanom operačnom systéme v danom zariadení – či už je to Windows, Windows Phone, Android, iOS, Linux atď.

V čom je prínos aplikácie?

Jednou z hlavných výhod elektronického jedálneho lístka je, že je neustále aktuálny. Zákazníka informuje tak o dostupných, ako aj o nedostupných položkách. Ak sa napríklad vypredá Menu 2, v OBERON-e je možné danú skladovú kartu označiť ako dočasne nedostupnú (stlačením tlačidla F6 v Pokladnici OBERON pri výbere položky alebo v evidencii Skladové karty).

Okrem toho zobrazením vždy aktuálnych cien a množstva aplikácia zásadným spôsobom zvyšuje prehľad zákazníka o ponuke prevádzky, pričom odpadá potreba neustále kontaktovať obsluhu. Oproti tlačeným jedálnym lístkom je pritom možné elektronický jedálny lístok aktualizovať omnoho jednoduchšie. Nezanedbateľným benefitom je aj úspora nákladov spojených s vydaním tlačeného jedálneho lístka. Zároveň sa zvlášť v tomto čase stále hroziacej epidémie nákazy COVID-19 zvyšuje hygiena pri používaní elektronického jedálneho lístka namiesto jeho tlačenej verzie.

Databáza s receptúrami a kalkuláciami jedál

Pre záujemcov o miniaplikáciu OBERON eMenu, sme pripravili demo databázu s receptúrami a kalkuláciami jedál, v ktorej si prácu s jedálnym/nápojovým lístkom môžu vyskúšať. Stačí, ak si v programe OBERON – Agenda firmy vytvoria novú firmu s predpripravenými údajmi (Databáza s receptúrami a kalkuláciami jedál).

K dispozícii sú v nej tri lístky: raňajkový, jedálny a nápojový. Viaceré receptúry sú doplnené o obrázky, prípadne alergény.

Viac informácií o novinke získate na stránke OBERON eMenu a v Pomocníkovi OBERON.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

ASTON - príjemky/naskladnenie

Hotelová recepcia - balíky služieb

OBERON Automation Center

Implementácia API rozhrania pre Fio banku