UPOZORNENIE! Pre prerušenie distribúcie elektriny bude od pondelka 19. 10. 2020 telefonické centrum podpory v určité dni pracovať v obmedzenom režime. Viac informácií získate kliknutím na text tohto oznamu.   

Jedálny lístok v smartfóne

Chceli by ste prevádzkovať reštauráciu, v ktorej majú hostia neustále aktuálne informácie o vašej ponuke bez toho, aby museli kontaktovať obsluhu? Namiesto toho si na stole (alebo na inom vhodnom mieste v reštaurácii) len jednoducho zosnímajú QR kód a váš jedálny, resp. nápojový lístok sa im zobrazí v smartfóne. V reálnom čase tak budú mať prehľad nielen o aktuálnej ponuke a cene, ale aj o takých informáciách, ako sú hmotnosť porcie, či prítomné alergény, prípadne ilustračný obrázok daného jedla či nápoja. Zdá sa vám to nereálne? S OBERON-om je to možné!

O čo ide?

Od verzie Júl/2020 systém OBERON umožňuje vytvoriť jednoduchý jedálny, prípadne nápojový lístok (OBERON eMenu), ktorý si bude môcť zákazník prezerať na svojom mobilnom zariadení (smartfóne, tablete). Lístok sa mu v zariadení zobrazí po zosnímaní QR kódu, ktorý môže prevádzkovateľ reštaurácie umiestniť na stole alebo inom prístupnom mieste.

Ako to funguje?

Z technického hľadiska sa jedálny lístok zobrazuje v internetovom prehliadači mobilného zariadenia zákazníka, preto nie je potrebná žiadna inštalácia aplikácie. Jedálny lístok zabezpečujú webové služby OBERON – server webových služieb môže byť spustený na ktoromkoľvek počítači v lokálnej počítačovej sieti. OBERON eMenu je svojou funkčnosťou prispôsobený na použitie na mobilných zariadeniach (smartfónoch či tabletoch). Keďže ide o webovú aplikáciu, nezáleží na používanom operačnom systéme v danom zariadení – či už je to Windows, Windows Phone, Android, iOS, Linux atď.

V čom je prínos aplikácie?

Jednou z hlavných výhod elektronického jedálneho lístka je, že je neustále aktuálny. Zákazníka informuje tak o dostupných, ako aj o nedostupných položkách. Ak sa napríklad vypredá Menu 2, v OBERON-e je možné danú skladovú kartu označiť ako dočasne nedostupnú (stlačením tlačidla F6 v Pokladnici OBERON pri výbere položky alebo v evidencii Skladové karty).

Okrem toho zobrazením vždy aktuálnych cien a množstva aplikácia zásadným spôsobom zvyšuje prehľad zákazníka o ponuke prevádzky, pričom odpadá potreba neustále kontaktovať obsluhu. Oproti tlačeným jedálnym lístkom je pritom možné elektronický jedálny lístok aktualizovať omnoho jednoduchšie. Nezanedbateľným benefitom je aj úspora nákladov spojených s vydaním tlačeného jedálneho lístka. Zároveň sa zvlášť v tomto čase stále hroziacej epidémie nákazy COVID-19 zvyšuje hygiena pri používaní elektronického jedálneho lístka namiesto jeho tlačenej verzie.

Databáza s receptúrami a kalkuláciami jedál

Pre záujemcov o miniaplikáciu OBERON eMenu, sme pripravili demo databázu s receptúrami a kalkuláciami jedál, v ktorej si prácu s jedálnym/nápojovým lístkom môžu vyskúšať. Stačí, ak si v programe OBERON – Agenda firmy vytvoria novú firmu s predpripravenými údajmi (Databáza s receptúrami a kalkuláciami jedál).

K dispozícii sú v nej tri lístky: raňajkový, jedálny a nápojový. Viaceré receptúry sú doplnené o obrázky, prípadne alergény.

Viac informácií o novinke získate na stránke OBERON eMenu a v Pomocníkovi OBERON.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Rozšírenie merných jednotiek na skladových kartách

Mobilný čašník LUKUL

Hotel on-line check-in

ASTON - príjemky/výdajky

Registratúra

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close