Nová verzia – Marec/2016 SP2

Dňa 31.03.2016 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením Marec/2016  SP2. Nasledovne sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Marec/2016 SP1.

Zmeny Marec/2016 SP2

  • Zasielanie e-mailov – pri používaní e-mailových predlôh bol odstránený problém s posielaním obrázka (napr. logo firmy). Problém sa prejavoval s MS Outlook.
  • Hotelová recepcia – výpočet ceny ubytovania – automatický výpočet ceny ubytovania bol doplnený o možnosť vypočítať presnejšiu cenu pobytu v prípade, ak počas pobytu nastala zmena cenníka (napr. zmena mimosezóny na sezónu). Pôvodne program v tomto prípade použil cenu podľa dátumu príchodu, teraz môže cenu vypočítať v podstate pre každý deň ubytovania. Viac informácií je možné získať v téme Výpočet ceny za ubytovanie.
  • Import skladových kariet – Bolo odstránených niekoľko drobných problémov v súvislosti s importom skladových kariet (z XML alebo iného skladu).
  • Migrácia databázy – bol odstránený problém pri migrácii z MS Access na MySQL – databázový ovládač MS Access niekedy nenačítal zoznam indexov, čo spôsobilo chybu pri vytváraní štruktúry v cieľovej databáze.

Zmeny Marec/2016 SP1

Dňa 22.03.2016 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením Marec/2016  SP1. Nasledovne sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Marec/2016.

OBERON

  • Zasielanie e-mailov a MAPI rozhranie – bol odstránený problém pri volaní e-mailového klienta pomocou tohto MAPI rozhrania.

Účtovníctvo

  • Účtovná závierka pre neziskové organizácie – keďže v eDane sa nenachádza daný výkaz (len prvá strana), pribudla možnosť zostaviť tento výkaz formou vyplneného PDF dokumentu.

Sklad

  • Internetový obchod Prestashop – bol aktualizovaný konektor pre tento internetový obchod (potrebné preinštalovať pomocou Správcu doplnkov).

Pokladnica OBERON

  • Kopírovanie položky – na účtenke pod zoznamom položiek pribudlo tlačidlo pre rýchle kopírovanie položky
  • Hodnotová zľava v EUR – v súvislosti s používaním vernostného systému pribudla možnosť čerpať vernostné body (benefity) vo forme zľavy uvedenej v konkrétnej výške. Z tohoto dôvodu bol upravený aj vernostný systém OBERON Vernostný systém (klient ako aj server).
  • Tlačidlá položiek v režime FastFood – bol odstránený problém pri aktualizácii cien na pozadí, ktorá sa prejavovala v určitých prípadoch skrytím daného tlačidla.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Rozšírenie merných jednotiek na skladových kartách

Mobilný čašník LUKUL

Hotel on-line check-in

ASTON - príjemky/výdajky

Registratúra

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close