Nová verzia – Marec/2016 SP2

Dňa 31.03.2016 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením Marec/2016  SP2. Nasledovne sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Marec/2016 SP1.

Zmeny Marec/2016 SP2

  • Zasielanie e-mailov – pri používaní e-mailových predlôh bol odstránený problém s posielaním obrázka (napr. logo firmy). Problém sa prejavoval s MS Outlook.
  • Hotelová recepcia – výpočet ceny ubytovania – automatický výpočet ceny ubytovania bol doplnený o možnosť vypočítať presnejšiu cenu pobytu v prípade, ak počas pobytu nastala zmena cenníka (napr. zmena mimosezóny na sezónu). Pôvodne program v tomto prípade použil cenu podľa dátumu príchodu, teraz môže cenu vypočítať v podstate pre každý deň ubytovania. Viac informácií je možné získať v téme Výpočet ceny za ubytovanie.
  • Import skladových kariet – Bolo odstránených niekoľko drobných problémov v súvislosti s importom skladových kariet (z XML alebo iného skladu).
  • Migrácia databázy – bol odstránený problém pri migrácii z MS Access na MySQL – databázový ovládač MS Access niekedy nenačítal zoznam indexov, čo spôsobilo chybu pri vytváraní štruktúry v cieľovej databáze.

Zmeny Marec/2016 SP1

Dňa 22.03.2016 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením Marec/2016  SP1. Nasledovne sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Marec/2016.

OBERON

  • Zasielanie e-mailov a MAPI rozhranie – bol odstránený problém pri volaní e-mailového klienta pomocou tohto MAPI rozhrania.

Účtovníctvo

  • Účtovná závierka pre neziskové organizácie – keďže v eDane sa nenachádza daný výkaz (len prvá strana), pribudla možnosť zostaviť tento výkaz formou vyplneného PDF dokumentu.

Sklad

  • Internetový obchod Prestashop – bol aktualizovaný konektor pre tento internetový obchod (potrebné preinštalovať pomocou Správcu doplnkov).

Pokladnica OBERON

  • Kopírovanie položky – na účtenke pod zoznamom položiek pribudlo tlačidlo pre rýchle kopírovanie položky
  • Hodnotová zľava v EUR – v súvislosti s používaním vernostného systému pribudla možnosť čerpať vernostné body (benefity) vo forme zľavy uvedenej v konkrétnej výške. Z tohoto dôvodu bol upravený aj vernostný systém OBERON Vernostný systém (klient ako aj server).
  • Tlačidlá položiek v režime FastFood – bol odstránený problém pri aktualizácii cien na pozadí, ktorá sa prejavovala v určitých prípadoch skrytím daného tlačidla.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Modul Plánovanie

Implementácia API rozhrania pre Tatra banku

e-Kasa PENELOPA

Fór-um pre používateľov

Platobný terminál ČSOB