Nová verzia OBERON-u August/2018

verzia_oberon_thumb_trans

Dňa 06.09.2018 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením August/2018. V nasledujúcej časti sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Júl/2018.

OBERON

  • Zaslanie e-mailu s prílohami – v evidencii Priznania a výkazy pribudla možnosť odoslať e-mail pomocou vytvorenej predlohy (podobne ako v niektorých iných evidenciách). Novinkou je však doplnenie aj všetkých príloh daného záznamu (výkazu) do e-mailovej správy. Tým je možné napr. mesačnú uzávierku miezd automaticky zaslať aj s prílohami.

Skladová evidencia

  • Hromadné zmeny dodávateľov – v evidencii Skladové karty pribudol sprievodca na hromadné zmeny dodávateľa. Dodávateľa je možné priradiť ku konkrétnym skladovým kartám, odstrániť ho, prípadne aj zameniť.

Pokladnica OBERON

  • Tlač priebežného účtu – tlač priebežného účtu bola rozšírená o obchodného partnera.

CRM

  • Import úloh a udalostí – v evidencii Úlohy a udalosti pribudla možnosť automaticky naimportovať údaje zo súboru Microsoft Excel (podobne ako import skladových kariet). Do CRM kalendára je tak možné naimportovať udalosti, ako napr. zoznam školení, prípadne zoznam úloh z externého systému.
  • Fakturácia úlohy/udalosti – pri tvorbe faktúry je možné automaticky vyfakturovať úlohu alebo udalosť.

Mzdy a dochádzka

  • Pracovný kalendár – v evidencii bolo vykonaných množstvo drobných vylepšení a úprav (týka sa to aj tlačových výstupov).
  • Evidencia pracovného času – v nastavení pracovného pomeru a evidencie dochádzky pribudli ďalšie nastavenia (spôsoby) evidencie pracovného času, napr. Len evidovať odpracovaný čas (vhodné pre externých pracovníkov). Viac informácií o spôsobe evidencie pracovného času (dochádzky) je možné získať v téme Spôsob evidencie pracovného času.

Hotelová recepcia

  • Čítačka dokladov – pribudla podpora zariadenia čítačka dokladov, ktoré umožňuje v ubytovacích zariadeniach skenovať doklady totožnosti (občianske preukazy, cestovné pasy a pod. Zoskenovaním dokladu sa údaje o osobe načítajú do jednotlivých textových polí, kde ich je možné v prípade potreby doplniť alebo upraviť.
  • Manažér rezervačných kanálov Beds24.com – bol odstránený problém pri komunikácii s manažérom rezervačných kanálov Beds24.com. Na strane Beds24.com došlo k úprave komunikácie – možnosti zvýšenia bezpečnosti komunikácie zadaním statickej IP adresy ubytovacieho zariadenia (zadáva sa na strane Beds24.com). Ak máte verejnú IP adresu dynamickú, je v OBERON-e pri prevádzke potrebné nastaviť  hodnotu Beds24.com – property Id).

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Modul Výroba

Registratúra

Pokladnica OBERON v cloude

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close