Nová verzia systému OBERON November/2017

verzia_oberon_thumb_transDňa 29.11.2017 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením November/2017. V nasledujúcich riadkoch sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii August/2017.

 

OBERON

  • Ťarchopis – vo fakturácii pribudol nový typ dokladu Ťarchopis – opravný doklad, ak je potrebné opraviť základ dane napr. z dôvodu zvýšenia pôvodne fakturovanej ceny tovaru alebo služby. Na rozdiel od bežnej faktúry sa do kontrolného výkazu DPH uvádza aj číslo pôvodného dokladu (ktorý sa navyšuje).

Skladová evidencia

  • Veľkoobchodný cenník – pribudla možnosť zvoliť obchodného partnera a zobraziť v cenníku jeho akciové (zmluvné) ceny z rozšírenej cenotvorby.
  • Objednávky prijaté – pribudla možnosť hromadného importu objednávok vo formáte XML.
  • Internetový obchod Grandus – pribudla podpora komunikácie s internetovým obchodom Grandus – momentálne je podporované sťahovanie objednávok.
  • Internetový obchod Prestashop – bolo vykonaných množstvo drobných zmien a vylepšení.
  • OBERON pre PDA – v aplikácii pre PDA zariadenia pribudla možnosť vytvoriť on-line výdajku, ako aj príjemku.

Pokladnica OBERON

  • Systém bonovacích monitorov – v reštauračných prevádzkach je možné okrem tlače objednávok na bonovacích tlačiarňach využiť možnosť zobrazovania objednaných jedál a nápojov na veľkom displeji. Systém pracuje vo viacerých režimoch a okrem bežných reštaurácií je vhodný aj pre prevádzky s rýchlym občerstvením (fast food). Viac informácií v téme Systém bonovacích monitorov.
  • Obrázky v režime Fast food – boli zmenené obrázky skupín jedál a nápojov z dôvodu ich zväčšovania pri zmene DPI obrazovky.
  • Kniha tržieb – pribudla možnosť exportovať a importovať denné uzávierky (tzv. transport údajov) zo vzdialených prevádzok.
  • Pokladnice Elcom Euro 150TE, 50 Mini – lepšie ošetrenie stavu pri minutí papiera.
  • Fiškálna tlačiareň FiskalPro – bol odstránený problém pri storne úhrady faktúry.

CRM

  • Evidencia reklamácií a servisu – pribudla nová kniha na evidenciu reklamácií, predzáručného, záručného a pozáručného servisu. Pri reklamácii alebo servise je možné evidovať udalosti, napr. zaslanie do externého servisu, oznámenie o vybavení a pod. K danému záznamu je možné evidovať položky na vyúčtovanie, a to v členení podľa toho, či ich zákazník platí, alebo nie, prípadne členiť vyúčtovanie na materiál, prácu a dopravu.

Mzdy a dochádzka

  • Dovolenka – bola odstránená chyba pri započítaní preplatenej dovolenky v dennej uzávierke a zobrazení v prehľade dovolenky.
  • Výpočet trojmesačného priemeru – oprava chyby pri trojmesačnom priemere, program nezapočítal pri časovo rozlíšených odmenách (polročné, ročné) alikvótnu časť.

Hotelová recepcia

  • Manažér rezervačných kanálov Beds24 – testovacia prevádzka prepojenia s rezervačnými portálmi (napr. Booking.com, Hotel.de, Expedia …) pomocou manažéra rezervačných kanálov Channel Manager Beds24 bola úspešne ukončená. Viac informácií o prepojení je možné získať v téme Všeobecne o manažéri rezervačných kanálov (Channel Manager).

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Modul Výroba

Registratúra

Pokladnica OBERON v cloude

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close