OBERON Cloud najmä pre účtovníkov

Ako je našim používateľom známe, súvisiace produkty a služby systému OBERON významne rozširujú jeho funkčnosť a možnosti použitia. Keďže ide o nezávislé systémy tretích strán často s veľkými nárokmi na vývoj, ich prepojenie so systémom OBERON je výhodné tak z hľadiska vývoja (šetrí čas našim vývojárom), ako aj používateľského komfortu (zvyšuje všestrannosť OBERON-u). Ponuka súvisiacich produktov a služieb sa pritom neustále rozrastá, čo odzrkadľuje neustále sa zvyšujúci záujem tretích strán o prepojenie so systémom OBERON.

Aktuálnou novinkou, ktorá rozširuje ponuku súvisiacich produktov a služieb, je cloudová služba OBERON Cloud od spoločnosti GLOBERG:Digital, k.s. Informácie o tejto službe vám prinášame v nasledujúcom prehľade.

Služba OBERON Cloud

Spoločnosť GLOBERG:Digital, k. s. vo svojej službe OBERON Cloud poskytuje používateľom OBERON-u profesionálnu cloudovú službu určenú na hosting softvéru. Na výber je buď umiestnenie databázy v cloude, alebo terminálový server na mieru s dôrazom na potreby používateľov OBERON-u. Spoločnosť tak ponúka riešenie pre širokú škálu účtovných jednotiek, či už ide o malé podniky s niekoľkými prevádzkami, alebo veľké firmy so zložitými procesmi.

Riešenie je zvlášť vhodné pre účtovné firmy, ktoré vedú účtovníctvo alebo mzdovú agendu pre veľký počet menších firiem.

Možnosti softvéru v cloude

V závislosti od svojich potrieb si účtovná jednotka môže v rámci služby OBERON Cloud zvoliť jednu z nasledujúcich možností:

  • Databázový server pre efektívnu zdieľanú prácu – umožňuje firmám bezpečne zdieľať databázy a pracovať s nimi z viacerých miest. Toto riešenie je ideálne pre firmy, ktoré potrebujú spoľahlivý prístup k svojim dátam z rôznych prevádzok, alebo pre zamestnancov, ktorí pracujú na diaľku.
  • Terminálový server pre firmy s pokročilými potrebamiterminálové riešenie určené pre firmy využívajúce systém OBERON a jeho automatické úlohy vykonávané programom OBERON Automation Center. Tie zahŕňajú napr. synchronizáciu stavu zásob v e-shope, automatické importy objednávok, či synchronizáciu pokladničných systémov, prípadne ďalšie procesy aj vo viacerých prevádzkach naraz.

Riešenie pre účtovné firmy

Práve prvá možnosť uvedená v predchádzajúcom odseku – databázový server – je vhodná pre účtovné firmy, ktoré vedú účtovníctvo alebo mzdovú agendu pre veľký počet menších firiem. Umožňuje totiž umiestniť do cloudu neobmedzený počet databáz. Spoločnosť GLOBERG:Digital, k.s. ako dodávateľ cloudovej služby nijako nelimituje používateľov OBERON-u počtom databáz (agiend). Na databázový server môžu umiestniť ľubovoľný počet databáz. Primárnym parametrom databázového servera, ktorý sa posudzuje, je veľkosť (kapacita) diskového priestoru.

Hlavné výhody riešení od GLOBERG:Digital

  • Vysoký výkon – umožňuje používať aj veľké databázy s tisíckami záznamov a vysokým počtom používateľov.
  • Bezpečnosť dátových centier – centrá spĺňajú bezpečnostné štandardy typu TIER III s riadeným biometrickým prístupom dátového centra. Dátové centrum si môže zákazník zvoliť, a to v rámci Slovenska, Nemecka, Českej republiky, Poľska, Rakúska, Fínska alebo Izraela.
  • Jednoduchá migrácia – dodávateľ služby zabezpečuje rýchly a bezproblémový prechod z iných databázových systémov (MS Access, MySQL, MS SQL), resp. od iných poskytovateľov cloudových služieb.
  • Rýchlosť zriadenia služby – po objednávke je možné spustiť službu už do 24 hodín.
  • Škálovateľnosť a flexibilita – okrem flexibilnej ponuky databázového alebo terminálového servera portfólio spoločnosti GLOBERG:Digital obsahuje aj napr. automatizované e-shopové riešenia, ktoré zahŕňajú implementáciu, správu webhostingu a nastavenie parametrov prepojenia medzi OBERON-om a internetovým obchodom podľa vlastných požiadaviek.

Konfigurátor na webovej stránke

Poskytovateľ služby má na svojej webovej stránke k dispozícii podrobný cenový konfigurátor (kalkulačku), pomocou ktorého si možno vyskladať cloudové riešenie podľa vlastných preferencií.

Na základe zvolených kritérií konfigurátor automaticky vypočíta cenu za umiestnenie OBERON-u do cloudu.

Zriadenie služby

Na zriadenie služby je potrebné kontaktovať prevádzkovateľa služby e-mailom alebo telefonicky, prípadne prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke dodávateľa. GLOBERG:Digital poskytuje podporu a poradenstvo pri každom kroku implementácie, ako aj profesionálne nasadenie systému OBERON vrátane eKasa zariadení a automatizácii – nasadenie na server alebo do prevádzok.

Podpora a cena

Produkt je spoplatnený podľa cenníka prevádzkovateľa služby. Podporu k službe zabezpečuje jej prevádzkovateľ. Cena za službu sa odvíja od vlastnej konfigurácie cloudového riešenia.

Prečo si vybrať službu OBERON v cloude?

Spoločnosť GLOBERG:Digital, k.s. s viac ako 8 rokmi skúseností v oblasti IT a cloudových riešení pomáha firmám optimalizovať ich procesy s cieľom zefektívniť chod ich podnikania. Vďaka cloudovému riešeniu pre systém OBERON získajú jeho používatelia spoľahlivého partnera, ktorý zaručuje bezpečný a nepretržitý prístup k firemným údajom.

Ak vás zaujali riešenia pre systém OBERON v cloude prezentované v tomto článku, spoločnosť GLOBERG
vám rada predstaví, ako môže cloudový OBERON prispieť k transformácii vášho podnikania. Ďalšie informácie o možnosti vytvoriť vlastné cloudové riešenie nájdete na našej podstránke GLOBERG:Digital a na webovej stránke spoločnosti.

Prezentácia EXALOGIC – GLOBERG:Digital

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Panel Notifikácie

Modul Plánovanie

Implementácia API rozhrania pre Tatra banku

e-Kasa PENELOPA

Platobný terminál ČSOB