OBERON + ema = automatizované prepojenie s dodávateľom

Nepretržité sledovanie skladových zásob, pridávanie či vyraďovanie sortimentu, aktualizácie cien, nahadzovanie príjmov, tvorba objednávok, veľké množstvo potrebného vybavenia, ktoré je pod stálou záťažou (snímače, váhy, etikovače), prakticky nepretržitá prevádzka… Prevádzkovanie obchodov s potravinami a rozšíreným sortimentom je jedným z najnáročnejších podnikateľských aktivít. Preto je veľkou výhodou mať k dispozícii kvalitné technológie od spoľahlivých partnerov, ktorí navzájom spolupracujú. Nástrojom na takúto spoluprácu a prepojenie informačných systémov spoločnosti Labaš (sieť maloobchodných predajní Fresh) a jej odberateľov je systém „ema“ – efektívny maloobchodný automat.

 

„Za najväčšiu výhodu považujem nastavenie akciových cien pred začatím akcie. Konečne po rokoch môžem ísť na dovolenku s rodinou kedy chcem, nemusím sa prispôsobovať letákovým termínom.“ Peter Poprík, majiteľ prevádzky, Sobrance

Prínosy OBERON-u pre používateľov systému EMA:

  1. Dodávka softvéru aj hardvéru  od spoľahlivého dodávateľa s mnohoročnými skúsenosťami v odbore.
  2. Elektronická príjemka niekoľkými kliknutiami dodávateľskú faktúru zmení na príjemku a odstráni sa zdĺhavé a chybové ručné nahrávanie.
  3. Rozšírená cenotvorba  je maličkosťou. Predajná cena sa zadefinuje vopred na základe viacerých kritérií, vrátane dátumového ohraničenia trvania. Letákové ceny dodávateľa sa nastavia jednoduchým importom, čím sa ušetria hodiny zdĺhavej práce.
  4. Ďalšie výhody systému EMA: analýza údajov, automatické objednávky, vernostný systém, jednoduché, presné a rýchle inventúry, aktualizácie softvéru…

EXALOGIC, 01/2018