Úlohou recepčného je okrem iného aj sledovanie a zaznamenávanie obsadenosti na rôznych rezervačných portáloch (napr. Booking.com, Airbnb.com, Expedia.com a mnohé ďalšie). Ak sa hosť ubytuje priamo „z ulice“ alebo si vytvorí rezerváciu na webovej stránke hotela, recepčný musí znížiť počet voľných izieb na všetkých rezervačných portáloch, ktoré hotel využíva. Pripomína Vám to Vašu každodennú rutinu? Jednoduchým riešením je manažér rezervačných kanálov (Channel Manager), ktorý za Vás túto prácu hravo zvládne.
V nasledujúcom grafickom prehľade je znázornený princíp fungovania manažéra rezervačných kanálov:
OBERON umožňuje prepojenie s týmito manažérmi rezervačných kanálov:
Availpro preferuje osobný kontakt – od stanovenia ceny až po nastavenie systému a uvedenie celého prepojenia do prevádzky. Naproti tomu Beds24.com má na svojej internetovej stránke cenovú kalkulačku (cena závisí od počtu typov izieb, počtu rezervačných portálov atď.). Po registrácii je službu možné okamžite začať využívať (k dispozícii je 30-dňová skúšobná lehota). Aj keď nastavenie systému zostáva na používateľovi, túto nevýhodu vyvažuje cena – tento manažér rezervačných kanálov je možné využívať už od cca 10 eur mesačne.
Viac informácii o manažéri rezervačných kanálov je možné získať v Pomocníkovi OBERON.
Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookie. Viac informácií.
Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.