Formulár Typ stavu reklamácie/servisu umožňuje definovať, resp. upraviť už definovaný typ stavu reklamácie/servisu v knihe Evidencia reklamácií a servisu modulu CRM a registratúra. Formulár je dostupný z programu OBERON - Agenda firmy z formulára Reklamácia/Servis, záložka Stavy, tlačidlo výberu pri poli Typ stavu - otvorí sa číselník Typy stavov reklamácií/servisu, v ktorom stlačte tlačidlo Nový alebo Oprava.
Popis formulára Typ stavu reklamácie/servisu
Názov
Zadáva sa pomenovanie typu stavu reklamácie/servisu.
Druh stavu
Vzhľadom na to, že typy stavov reklamácií/servisu si môžu používatelia podľa potreby vytvárať sami, je dôležité mať
pri každom type stavu reklamácie/servisu jednoznačne určené, k akému druhu stavu reklamácie/servisu prislúcha. Na základe druhu stavu reklamácie/servisu sa program rozhoduje, ako bude s daným záznamom pracovať. Druhy stavov reklamácií/servisu sú v programe pevne dané a nie je ich možné upravovať. Druhy stavov reklamácií/servisu v
Evidencii reklamácií a servisu sú tieto:
- Zaevidovanie,
- Prijatie,
- Presun do interného servisu,
- Prijatie z interného servisu,
- Odoslanie do externého servisu,
- Prijatie z externého servisu,
- Oznámenie,
- Oznámenie o vybavení,
- Vybavenie,
- Vybavenie (zamietnutie).
Príbuzné témy