Formulár Typy reklamácie/servisu definuje jednotlivé typy reklamácie/servisu. Je dostupný z formulára Reklamácia/servis v záložke Základné.
Typy reklamácie/servisu môžu byť:
- reklamácia - reklamáciou kupujúci upozorňuje predávajúceho na chyby, ktoré bránia kupujúcemu vo využívaní tovaru alebo služby. Kupujúci musí reklamáciu vybaviť v zákonom stanovenej lehote.
- predzáručný servis - je servis pred uplynutím záručnej doby, napr. pri predaji bicykla je v rámci predzáručného servisu na bicykel namontovaná cyklosedačka pre dieťa.
- záručný servis - je servis v rámci zákonom stanovenej lehoty, počas ktorej je predávajúci zodpovedný za chyby, ktoré sa vyskytnú na predanom výrobku alebo poskytnutej službe.
- pozáručný servis - po uplynutí záručnej doby je možné poskytovať pozáručný servis, takýto servis zvyčajne býva spoplatnený.
Je možné nadefinovať aj ďalšie typy reklamácie/servisu, a to stlačením tlačidla Nový.
Príbuzné témy