Táto téma Pomocníka je venovaná problémom, pre ktoré nie je možné otvoriť databázu systému OBERON.
Základné informácie
V praxi sa môžu vyskytnúť situácie, keď po spustení systému OBERON nie je možné otvoriť databázu účtovnej jednotky. Najčastejšími príčinami, ktoré spôsobujú problémy s otvorením databázy, sú:
- Nedostupnosť databázy - tento druh problémov spravidla vzniká pri sieťovej prevádzke systému OBERON. Databázu nie je možné otvoriť, pretože nie je dostupná najčastejšie z dôvodu nesprávnej konfigurácie sieťovej infraštruktúry, resp. po jej narušení vplyvom vonkajších faktorov. Riešenie problému závisí od použitia konkrétneho typu databázy (súborová databáza Microsoft Access alebo SQL server). Viac informácií získate v téme Databáza nie je dostupná.
- Poškodenie databázy - poškodenie databázy (databázového súboru) takého rozsahu, že program po spustení neotvorí databázu (prípadne sa nespustí vôbec). Systém OBERON pracuje v rôznych databázových systémoch, preto je potrebné rozlišovať, či ide o súborovú databázu Microsoft Access alebo SQL server. Viac informácií získate v téme Poškodená databáza.
Príbuzné témy