Prečo OBERON

Dôvody, v čom je OBERON od konkurencie o krok vpred a prečo si už viac ako 5100 firiem vybralo pre svoj biznis OBERON.

5200

Aktívnych používateľov

70

Servisných stredísk

7

Modulov (komplexnosť)

12

Aktualizácií/rok (a viac)

30

Voliteľných doplnkov

8

Partnerských riešení

Znalosti a skúsenosti

Pri vývoji nášho produktu zužitkovávame 20 ročné skúsenosti v slovenskom podnikateľskom prostredí a legislatíve.

 

Jednoduchý

OBERON je komplexný softvér s intuitívnym používateľským rozhraním. Spájame krásu s jednoduchosťou.

Prispôsobivý

OBERON sa prispôsobí každému druhu biznisu (malému aj veľkému) a prevádzky – prepracované používateľské nastavenia.

Inovatívny

OBERON je v neustálom procese inovácií, pravidelne aktualizovaný a rozširovaný o nové funkcie.

Cenovo dostupný

Férová cenová a licenčná politika bez vstupných investícií.

Podpora a dokumentácia

Podpora na celom území Slovenska - viac ako 70 zmluvných servisných partnerov. Kvalitne spracovaná a udržiavaná dokumentácia dostupná zdarma.

Uľahčite si život

V jednej inštalácií celá Agenda firmy. Automatické zálohovanie, aktualizácie, sms a emailové notifikácie a veľa iných produktívnych funkčností.

Rôzne typy biznisu

Prepracovaná správa programu Vám umožní nastaviť si OBERON podľa Vašich predstáv a parametrov Vašej prevádzky, či ste drobný podnikateľ alebo obchodný reťazec.

Vychytávky a prepojenia

Prepojenie na internetové obchody (Otvorené API), vernostný systém, mobilné riešenia, editor tlačových výstupov, xml komunikácia, webové služby a iné vychytávky.

Neváhajte nás kontaktovať