Prečo OBERON
Dôvody, v čom je OBERON od konkurencie o krok vpred a prečo si už viac ako 5100 firiem vybralo pre svoj biznis OBERON.
5200
Aktívnych používateľov
70
Servisných stredísk
7
Modulov (komplexnosť)
12
Aktualizácií/rok (a viac)
30
Voliteľných doplnkov
8
Partnerských riešení
Znalosti a skúsenosti
Pri vývoji nášho produktu zužitkovávame 20 ročné skúsenosti v slovenskom podnikateľskom prostredí a legislatíve.
Jednoduchý
OBERON je komplexný softvér s intuitívnym používateľským rozhraním. Spájame krásu s jednoduchosťou.
Prispôsobivý
OBERON sa prispôsobí každému druhu biznisu (malému aj veľkému) a prevádzky – prepracované používateľské nastavenia.
Inovatívny
OBERON je v neustálom procese inovácií, pravidelne aktualizovaný a rozširovaný o nové funkcie.
Cenovo dostupný
Férová cenová a licenčná politika bez vstupných investícií.
Podpora a dokumentácia
Podpora na celom území Slovenska - viac ako 70 zmluvných servisných partnerov. Kvalitne spracovaná a udržiavaná dokumentácia dostupná zdarma.
Uľahčite si život
V jednej inštalácií celá Agenda firmy. Automatické zálohovanie, aktualizácie, sms a emailové notifikácie a veľa iných produktívnych funkčností.
Rôzne
typy biznisu
Prepracovaná správa programu Vám umožní nastaviť si OBERON podľa Vašich predstáv a parametrov Vašej prevádzky, či ste drobný podnikateľ alebo obchodný reťazec.
Vychytávky a prepojenia
Prepojenie na internetové obchody (Otvorené API), vernostný systém, mobilné riešenia, editor tlačových výstupov, xml komunikácia, webové služby a iné vychytávky.