Táto téma Pomocníka popisuje jeden zo súvisiacich produktov systému OBERON - cloudové riešenie OBERON Data Cloud od firmy ENGINE Slovakia s.r.o. Pre používateľov OBERON-u je odporúčaným cloudovým riešením .
Základné informácie
- OBERON Data Cloud je profesionálne riešenie od firmy ENGINE Slovakia s.r.o. určené pre hosting databázy v cloudovom úložisku. Používatelia systému OBERON môžu mať takto cez internet prístup k svojej databáze odkiaľkoľvek, kde je prístup na internet. Na prácu so systémom OBERON je potrebné mať ľubovoľný počítač s operačným systémom Windows a pripojením na internet. Takto je možné k jednej databáze pripojiť počítače v prevádzkach v rôznych mestách, notebooky obchodných cestujúcich a pod.
- Cloudové riešenie môže byť výhodné aj pre malú firmu bez stálej prevádzky a s mobilnými pracovníkmi, prípadne takými, ktorí pracujú z domu alebo živnostníka s externým účtovníkom. Zároveň je dostatočne výkonné aj pre veľké firmy (typicky 50 - 75 súčasne pripojených používateľov do jednej databázy) a veľkú databázu s agendami v počte desiatok až stoviek tisíc zápisov.
- Za veľmi prijateľný mesačný paušál môžu používatelia systému OBERON získať pripojenie na server MariaDB s pripravenou konfiguráciou databázy. Servery firmy ENGINE Slovakia majú konektivitu 1 Gbit/s do siete internet a sú umiestnené a zabezpečené v certifikovanom dátovom centre TIER 3. Databázy sú pravidelne zálohované 1x denne v nočných hodinách počas minimálne 14 dní na záložný server umiestnený v inom dátovom centre.. Prístup k týmto zálohám je možné získať prostredníctvom zákazníckej linky spoločnosti ENGINE Slovakia.
- Svoju databázu môžete bez problémov kedykoľvek migrovať z formátu Microsoft Access alebo MS SQL do databázy MariaDB priamo v programe OBERON - Agenda firmy. Bližšie informácie sú uvedené v téme Migrácia údajov do iného databázového systému. Zmena databázy vám neprinesie žiadne ďalšie starosti alebo úpravy nastavení. Nastavenie pripojenia k serveru MariaDB je tiež veľmi jednoduché. Oslobodíte sa tak od závislosti od vlastného dátového úložiska a získate prístup k dátam odkiaľkoľvek, kde sa pripojíte k internetu.
- Všetky vaše prevádzky (strediská) začnú používať tú istú databázu, takže nemusíte riešiť žiadne transporty alebo exporty a importy údajov. Ďalej môžete predávať na registračných pokladniciach, môžete dať on-line prístup svojim účtovníkom, získať tak okamžitý prehľad o stave firmy a ušetrený čas a peniaze investovať inde.
Obrázok č. 1: Nastavenie pripojenia
Príbuzné témy