K systému OBERON sa poskytuje základná pomoc a podpora, ktorá je štandardne zahrnutá v cene licencie. Riešenie určitých osobitných problémov na strane používateľa špecifikovaných v obchodných podmienkach v cene licencie zahrnuté nie je a dodávateľ softvéru za ne môže účtovať ďalšie poplatky. O skutočnosti, že ide o platenú službu, je zákazník vždy vopred informovaný. Používatelia OBERON-u môžu pri riešení problémov využiť viaceré možnosti.
Dokumentácia
- Informácie o OBERON-e sú pre používateľov dostupné predovšetkým formou Pomocníka OBERON, ktorý je súčasťou každej inštalácie programu a je dostupný po stlačení klávesu F1 z ktorejkoľvek jeho časti, resp. on-line. Pomocník obsahuje štandardnú dokumentáciu k softvéru s popisom riešení konkrétnych prípadov z praxe. Samozrejmosťou je register kľúčových slov s možnosťou vyhľadávania.
- Okrem štandardného Pomocníka OBERON, v ktorom sa nachádza dokumentácia pre bežných používateľov, existuje aj špecializovaná dokumentácia určená pre servisných technikov, systémových integrátorov, vývojárov a pod. Táto dokumentácia nie je súčasťou štandardnej inštalácie, ale je ju možné získať na vyžiadanie, prípadne niektoré jej časti sú zverejnené na internetovej stránke www.exalogic.sk.
- Popri uvedených nápovedí je ku každému modulu systému OBERON spracovaný doplnkový materiál - jedna, prípadne viac prehľadných prezentácií, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke www.exalogic.sk. Informácie k nášmu produktu je možno nájsť aj na stránkach programu OBERON - Agenda firmy a jednotlivých modulov, prípadne ďalších podstránkach, či v sekciách Propagačné videá, Videonávody a Referencie.
- V prípade, že ste ani v jednom z uvedených zdrojov hľadané informácie nenašli, v rámci podpory k systému OBERON môžete využiť jednu z nasledujúcich možností:
A) Odošlite formulár
- Ako prvý a najvhodnejší spôsob riešenia vášho problému po oboznámení sa s dokumentáciou a doplnkovým materiálom odporúčame vyplnenie a odoslanie niektorého z formulárov na našej webovej stránke. Ich výhodou je, že sú priebežne prideľované na spracovanie tým pracovníkom, ktorí sú zodpovední za príslušnú časť programu, a odpoveď na vašu otázku dostanete priamo do svojej e-mailovej schránky – spolu s prípadnými odkazmi na doplňujúce informácie v Pomocníku OBERON.
B) Kontaktuje zmluvného partnera
- Otázky súvisiace s hardvérom používaným so systémom OBERON je nutné smerovať na zmluvného partnera, ktorý vám dané zariadenie dodal. Týka sa to najmä otázok ohľadom funkčnosti eKasa zariadení, bonovacích tlačiarní, rôznych snímačov čiarových kódov, čítačiek dokladov, skenerov a pod. Mnohé z týchto hardvérových zariadení vyžadujú autorizovaný servis a zásah priamo na mieste používania, čo dokážu zabezpečiť len partnerské firmy.
- Zoznam zmluvných partnerov spolu s kontaktnými údajmi nájdete v téme Zmluvní partneri alebo na webovej stránke firmy EXALOGIC v časti Servisné strediská.
C) Zavolajte do centra podpory
 |
Predtým, než zavoláte do centra podpory, oboznámte sa s Pokynmi pre volajúcich do centra podpory.
V prípade, že nie je voľný žiadny operátor, telefónna ústredňa váš hovor preruší. Počkajte chvíľu a zavolajte znovu. |
Telefonické centrum podpory |
Pevná linka |
044 20 20 20 2 |
Pracovné dni |
07:30 - 15:30 |
Voľby na ústredni |
 |
Voľba 1 - Hotline pre bežné používateľské problémy
Voľba 2 - Technická podpora pre problémy technického charakteru
Voľba 3 - Obchodné a fakturačné oddelenie, licencie
Voľba 4 - Špecializovaná podpora
|
Núdzová linka - len v súrnych prípadoch * |
Orange |
0915 99 00 77 |
Núdzová linka zahrnutá v cene licencie: |
|
Pracovné dni |
15:30 - 22:00 |
Víkendy a sviatky |
08:00 - 22:00 |
Núdzová linka nezahrnutá v cene licencie: (tarifa 1,00 € s DPH/min.) |
|
Pracovné dni |
22:00 - 07:30 |
Víkendy a sviatky |
22:00 - 08:00 |
Pobočka Košice ** |
Pracovné dni |
07:30 - 15:30 |
Mobil |
0944 35 80 50 |
E-mail |
masarik@exalogic.sk |
* Núdzová linka je výhradne určená na pomoc vo výnimočných a vopred nepredvídateľných prípadoch, ktoré neznesú žiadny odklad. Ide predovšetkým o problémy spojené s celodennou alebo nepretržitou prevádzkou, kde je potrebné obslúžiť zákazníka (napr. hotely, reštaurácie, bary), prípadne tam, kde chod prevádzky závisí od funkčnosti systému OBERON.
** Pobočka Košice je zriadená prioritne na poskytovanie špecializovanej technickej podpory vybraným používateľom a podpory našim servisným strediskám v Prešovskom a Košickom kraji. S bežnými používateľskými problémami kontaktujte naše telefonické centrum podpory.
Prosíme, nežiadajte pracovníkov centra podpory o spätné volania. Ak nie je možné problém vyriešiť ihneď, pracovník centra podpory si s vami dohodne nový termín, keď budete môcť opätovne zavolať.
Vzdialená pomoc
- Súčasťou podpory používateľom systému OBERON je aj technológia na poskytovanie pomoci formou tzv. vzdialenej plochy. Poskytovanie podpory pomocou vzdialenej pomoci je pre užívateľa rýchle a jednoduché - ak má počítač pripojenie na internet, jedným kliknutím sa pripojí do centra podpory, kde pracovník podpory vidí jeho pracovnú plochu a ihneď môže začať riešiť daný problém.
- Takéto riešenie problémov je veľmi efektívne, pričom na rozdiel od konkurenčných firiem nie je táto služba spoplatnená. Viac informácií nájdete v téme Vzdialená pomoc.
Príbuzné témy