K systému OBERON sa poskytuje základná pomoc a podpora, ktorá je štandardne zahrnutá v cene licencie. Riešenie určitých osobitných problémov na strane používateľa špecifikovaných v obchodných podmienkach v cene licencie zahrnuté nie je a dodávateľ softvéru za ne môže účtovať ďalšie poplatky. O skutočnosti, že ide o platenú službu, je zákazník vždy vopred informovaný. Používatelia OBERON-u môžu pri riešení problémov využiť viaceré možnosti.
Dokumentácia
- Informácie o OBERON-e sú pre používateľov dostupné predovšetkým formou Pomocníka OBERON, ktorý je súčasťou každej inštalácie programu a je dostupný po stlačení klávesu F1 z ktorejkoľvek jeho časti, resp. on-line. Pomocník obsahuje štandardnú dokumentáciu k softvéru s popisom riešení konkrétnych prípadov z praxe. Samozrejmosťou je register kľúčových slov s možnosťou vyhľadávania.
- Okrem štandardného Pomocníka OBERON, v ktorom sa nachádza dokumentácia pre bežných používateľov, existuje aj špecializovaná dokumentácia určená pre servisných technikov, systémových integrátorov, vývojárov a pod. Táto dokumentácia nie je súčasťou štandardnej inštalácie, ale je ju možné získať na vyžiadanie, prípadne niektoré jej časti sú zverejnené na internetovej stránke www.exalogic.sk.
- Popri uvedených nápovedí je ku každému modulu systému OBERON spracovaný doplnkový materiál - jedna, prípadne viac prehľadných prezentácií, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke www.exalogic.sk. Informácie k nášmu produktu je možno nájsť aj na stránkach programu OBERON - Agenda firmy a jednotlivých modulov, prípadne ďalších podstránkach, či v sekciách Propagačné videá, Videonávody a Referencie.
- V prípade, že ste ani v jednom z uvedených zdrojov hľadané informácie nenašli, v rámci podpory k systému OBERON môžete využiť jednu z nasledujúcich možností:
A) Odošlite formulár
- Ako prvý a najvhodnejší spôsob riešenia vášho problému po oboznámení sa s dokumentáciou a doplnkovým materiálom odporúčame vyplnenie a odoslanie niektorého z formulárov na našej webovej stránke. Ich výhodou je, že sú priebežne prideľované na spracovanie tým pracovníkom, ktorí sú zodpovední za príslušnú časť programu, a odpoveď na vašu otázku dostanete priamo do svojej e-mailovej schránky – spolu s prípadnými odkazmi na doplňujúce informácie v Pomocníku OBERON.
B) Kontaktuje zmluvného partnera
- Otázky súvisiace s hardvérom používaným so systémom OBERON je nutné smerovať na zmluvného partnera, ktorý vám dané zariadenie dodal. Týka sa to najmä otázok ohľadom funkčnosti eKasa zariadení, bonovacích tlačiarní, rôznych snímačov čiarových kódov, čítačiek dokladov, skenerov a pod. Mnohé z týchto hardvérových zariadení vyžadujú autorizovaný servis a zásah priamo na mieste používania, čo dokážu zabezpečiť len partnerské firmy.
- Zoznam zmluvných partnerov spolu s kontaktnými údajmi nájdete v téme Zmluvní partneri alebo na webovej stránke firmy EXALOGIC v časti Servisné strediská.
C) Zavolajte do centra podpory
Telefonické centrum podpory (počas pracovnej doby) |
044 202 0 202 |
Voľby na ústredni:
1 - Hotline pre bežné používateľské problémy
2 - Technická podpora pre problémy technického charakteru
3 - Obchodné a fakturačné oddelenie, licencie
4 - Špecializovaná podpora
|
V prípade, že ste zvolili niektorú z volieb a na príslušnom oddelení nie je voľný žiadny operátor, telefónna ústredňa váš hovor preruší. Počkajte, prosím, chvíľu a zavolajte znovu. |
Núdzová linka (po pracovnej dobe, víkendy a sviatky) |
0915 99 00 77 |
Núdzová linka 0915 99 00 77 (Orange) je výhradne určená na pomoc mimo času pracovnej doby, t. j. po 15:30 hod., a počas víkendov a sviatkov. Aj v tomto čase použite núdzovú linku len vo výnimočných a vopred nepredvídateľných prípadoch, ktoré neznesú žiadny odklad. Ide predovšetkým o problémy spojené s celodennou alebo nepretržitou prevádzkou, kde je potrebné obslúžiť zákazníka (napr. hotely, reštaurácie, bary), prípadne tam, kde chod prevádzky závisí od funkčnosti systému OBERON.
Pracovné dni |
00:00 - 07:30 |
07:30 - 15:30 |
15:30 - 22:00 |
22:00 - 23:59 |
Núdzová linka |
Centrum podpory |
Núdzová linka |
Núdzová linka |
0915 99 00 77 |
044 202 0 202 |
0915 99 00 77 |
0915 99 00 77 |
1,00 € s DPH/min. |
V cene licencie |
V cene licencie |
1,00 € s DPH/min. |
Víkendy a sviatky |
00:00 - 07:30 |
07:30 - 22:00 |
22:00 - 23:59 |
Núdzová linka |
Núdzová linka |
Núdzová linka |
0915 99 00 77 |
0915 99 00 77 |
0915 99 00 77 |
1,00 € s DPH/min. |
V cene licencie |
1,00 € s DPH/min. |
Pobočka Košice bola zriadená prioritne na poskytovanie špecializovanej technickej podpory vybraným používateľom a podpory našim servisným strediskám v Prešovskom a Košickom kraji. S bežnými používateľskými problémami kontaktujte naše telefonické centrum podpory.
Prosíme, nežiadajte pracovníkov centra podpory o spätné volania. Ak nie je možné problém vyriešiť ihneď, pracovník centra podpory si s vami dohodne nový termín, keď budete môcť opätovne zavolať.
Vzdialená pomoc
- Súčasťou podpory používateľom systému OBERON je aj technológia na poskytovanie pomoci formou tzv. vzdialenej plochy. Poskytovanie podpory pomocou vzdialenej pomoci je pre užívateľa rýchle a jednoduché - ak má počítač pripojenie na internet, jedným kliknutím sa pripojí do centra podpory, kde pracovník podpory vidí jeho pracovnú plochu a ihneď môže začať riešiť daný problém.
- Takéto riešenie problémov je veľmi efektívne, pričom na rozdiel od konkurenčných firiem nie je táto služba spoplatnená. Viac informácií nájdete v téme Vzdialená pomoc.
Príbuzné témy