V tejto téme Pomocníka je uvedený postup pridania záznamu do registratúrneho (podacieho) denníka v module CRM a registratúra.
Postup pridania záznamu
- V programe OBERON - Agenda firmy zvoľte ponuku CRM, Registratúrny (podací) denník.
- Stlačte tlačidlo Nový, otvorí sa formulár Záznam v registratúrnom (podacom) denníku.
- Zadajte potrebné údaje. Na zaradenie registratúrneho záznamu do spisu stlačte tlačidlo pri poli Číslo spisu a vyberte konkrétny spis v stromovej štruktúre (v prípade potreby je tu možné založiť nový spis).
- Pole Evidenčné číslo (značka) program vyplní automaticky podľa nastaveného spôsobu číslovania v ponuke Servis, Nastavenia programu, oddiel Firma, CRM a registratúra, záložka Registratúra, v odôvodnených prípadoch ho možno upraviť.
- Vyberte registratúrnu značku (tlačidlo ), ktorá bližšie špecifikuje typ záznamu podľa registratúrneho plánu. Ak je v ľavej časti Registratúrneho (podacieho) denníka vybraná položka registratúrneho plánu, pole sa vyplní automaticky.
- V prípade číslovania podľa organizačných útvarov vyberte organizačný útvar účtovnej jednotky.
- Zadajte údaj o fyzickom umiestnení registratúrneho záznamu (budovy, miestnosti...).
- K záznamu je možné evidovať rôzne prílohy (napr. kópiu evidovaného dokumentu). Stlačením tlačidla Prílohy sa otvorí evidencia Prílohy, v ktorej možno napr. oskenovať, prípadne importovať dokument (tlačidlo Možnosti). Po stlačení tlačidla Nový sa otvorí formulár Príloha, v ktorom možno po stlačení tlačidla výberu nalistovať dokument z vybraného umiestnenia v počítači.
- Po stlačení tlačidla OK sa do registratúrneho (podacieho) denníka pridá nový záznam.
Príbuzné témy