CRM a registratúra
> Začíname pracovať s registratúrou
> Pridanie zápisu do registratúrneho denníka
Postup pridania zápisu do registratúrneho (podacieho) denníka
Zvoľte položku ponuky CRM, Registratúrny (podací denník). Otvorí sa Registratúrny (podací denník). V prípade, že sa daná ponuka nenachádza v programe, je potrebné skontrolovať v nastaveniach programu, či je účtovnej jednotke alebo používateľovi dovolené používať modul CRM a registratúra.
Vyplňte jednotlivé polia. Pole Evidenčné číslo(značka) program automaticky dopĺňa, v odôvodnených prípadoch je ho možné aj upraviť.
Do poľa Registratúrna značka sa zadáva (prípadne sa vyberie z číselníka) značka, ktorá bližšie špecifikuje typ/druh záznamu podľa registratúrneho plánu. Ak je v ľavej časti formulára Registratúrny (podací) denník vybranápoložkaregistratúrneho plánu, bude toto pole doplnené automaticky.
Ak je (alebo bude) daný záznam súčasťou spisu, je potrebné do poľa Číslo spisu zadať (prípadne vybrať zo zoznamu spisov) číslo už existujúceho spisu. Nový spis je možné založiť po stlačení tlačidla vpravo od tohto poľa.
V záložke Prílohy môžete priradiť k záznamu ľubovoľný elektronický dokument (napr. PDF, DOC, XLSX), prípadne papierový dokument nasnímať skenerom.
Po stlačení tlačidla OK bude do registratúrneho denníka pridaný záznam.