Táto téma Pomocníka je venovaná položke Správa údržby v ponuke Hotel programu OBERON - Agenda firmy.
Základné informácie
- Výberom položky sa otvorí kniha Správa údržby, ktorá umožňuje evidovať a spravovať údržbu ubytovacích jednotiek (izieb, ale i celých objektov, vybavenia izieb), rozšírených služieb, resp. priestorov (bazénov, wellness, sáun, reštauračných zariadení...) a ostatných súčastí ubytovacieho zariadenia (dverových zámkov, trezoru, vozidiel, športového náradia...).
- Údržba sa môže vykonávať počas plnej prevádzky izieb (objektov) alebo mimo ich prevádzky (maľovanie, výmena kobercov, nábytku a pod.). V tom prípade možno dané izby (objekty) v konkrétom termíne (rozsahu dátumov) zablokovať, a tak neumožniť v danom termíne prijímať rezervácie ubytovania buď prostredníctvom manažéra rezervačných kanálov (Channel Manager), alebo rezervačného formulára na webovej stránke daného ubytovacieho zariadenia.
- Informácia o údržbe izieb sa zobrazuje aj v grafickom prehľade izieb, a to vo forme obrázkov alebo farebného odlíšenia príslušných polí kalendára. Tu je možné aj pridať nový záznam správy údržby, t. j. predmet údržby (v kontextovej ponuke).
Obrázok č. 1: Formulár Grafický prehľad izieb s vyznačenými dňami na údržbu izieb počas prevádzky (Izba štandard A102) a mimo prevádzky (Izba štandard A103 a Izba štandard A104)
Ďalšie informácie
- Záznamy v knihe možno filtrovať alebo triediť. Nastaviť kritériá filtrovania alebo triedenia možno po stlačení tlačidla Vlastnosti.
- Na zvýšenie prehľadnosti v evidencii je v ľavom paneli oddelenom rozdeľovacou lištou dostupný vstavaný filter, pomocou ktorého možno rýchlo filtrovať záznamy podľa stavu (Všetky, Ukončené, Neukončené) a typu záznamu (Všetky, Izby, Rozšírené služby, Ostatné).
- Z evidencie je možné po stlačení tlačidla Tlač tlačiť tlačové výstupy, napr. Správa údržby (zoznam) atď.
Dostupné možnosti
Ďalšie možnosti práce so záznamami sú dostupné po stlačení tlačidla Možnosti, prípadne v kontextovej ponuke tabuľky záznamov.
Odoslať e-mail
Funkcia
Odoslať e-mail umožňuje na zadaný e-mailový kontakt manuálne odoslať jednoduchú e-mailovú správu. Správu je možné vytvoriť z preddefinovaných predlôh, ktoré možno podľa potreby upravovať, ďalšie predlohy je možné vytvárať podľa požiadaviek účtovnej jednotky. Viac informácií získate v téme
Odosielanie e-mailov v systéme OBERON.
Príbuzné témy