Táto téma Pomocníka je venovaná jednej z automatických úloh systému OBERON, ktorá zabezpečuje komunikáciu medzi systémom OBERON a dochádzkovými terminálmi.
|
V systéme OBERON je táto funkcia z dôvodu kompatibility stále vykonávaná aj v staršom programe OBERON Center, avšak s obmedzenou platnosťou. Z tohto dôvodu je potrebné komunikáciu s dochádzkovými terminálmi konfigurovať v programe OBERON Automation Center. |
Základné informácie
Nastavenie automatickej úlohy Dochádzkové terminály - komunikácia
- Pred nastavením automatickej úlohy v systéme OBERON sa uistite, že je na počítači, ktorý je neustále zapnutý (spravidla sieťovom databázovom serveri), správne nastavený server OBERON Automation Center. Postup nastavenia je dostupný v téme Nastavenie servera OBERON Automation Center. Správnosť nastavenia a fungovania servera OAC môžete skontrolovať v programe OBERON Automation Center (klient) (v programe OBERON - Agenda firmy, ponuka OBERON, OBERON Automation Center (klient)). Pri použití OBERON Automation Center odporúčame používať databázu SQL.
- Na klientskom počítači spustite program OBERON - Agenda firmy a v ponuke OBERON, Otvorenie agendy (firmy) otvorte databázu účtovnej jednotky.
- V ponuke Servis, Používatelia vytvorte nového používateľa typu Systémový.
- V ponuke Servis, Automatické úlohy stlačte tlačidlo Nový. Otvorí sa formulár Automatická úloha, v ktorom vyberte typ úlohy Dochádzkové terminály - komunikácia a zadajte názov úlohy.
- Stlačením tlačidla pri rozbaľovacom zozname Vykonávať na serveri aktualizujte zoznam dostupných serverov a vyberte príslušný server OAC, na ktorom sa má úloha vykonávať.
- Vyberte používateľa systému OBERON vytvoreného v bode č. 3, pod ktorým sa má automatická úloha vykonávať.
- Stlačte tlačidlo Nastaviť. Otvorí sa formulár Nastavenie automatickej úlohy 'Dochádzkové terminály - komunikácia', v ktorom:
- v záložke Dochádzkové terminály vyberte dochádzkové terminály, s ktorými má automatická úloha komunikovať, t. j. sťahovať prechody a aktualizovať údaje o pracovníkoch,
- v záložke Nastavenia zvoľte, či sa majú zasielať podrobné informácie do Prehľadu činností (na OAC klienta).
- Vykonané nastavenia potvrďte stlačením tlačidla OK.
Príbuzné témy