Táto téma Pomocníka je venovaná položke Automatické úlohy v ponuke Servis programu OBERON - Agenda firmy.
Typ | Program | Popis | Príklad použitia |
Generátor notifikácií |
OAC/ |
Nástroj, pomocou ktorého systém OBERON automaticky generuje notifikácie (e-mailové a SMS správy). |
Informovanie o blížiacom sa stretnutí zaevidovanom v CRM, upozorňovanie na meškajúcich pracovníkov do zamestnania, informácia o výške dennej uzávierky na pokladnici a pod. |
Automatické odosielanie e-mailov |
OAC/ |
Úloha zasiela na pozadí e-mailové správy vygenerované a zapísané v module CRM v evidencii E-mailové správy. |
Rozposielanie hromadných e-mailových správ konkrétnym skupinám príjemcov (napr. pri reklamnej kampani, informovaní o podujatí atď.). |
Automatický XML export/import |
OBERON Center |
Nástroj, ktorý umožňuje automaticky exportovať/importovať súbory XML v ľubovoľných evidenciách (skladové karty, objednávky prijaté...) konkrétnym skupinám príjemcov. |
Export/import z/do iných účtovných jednotiek (firiem) používajúcich systém OBERON, resp. externých systémov (napr. internetového obchodu). |
Import kurzového lístka z ECB |
OAC/ |
Úloha umožňuje automaticky importovať kurzový lístok z Európskej centrálnej banky (ECB) do databázy účtovnej jednotky (firmy). |
|
Automatické spracovanie bankových výpisov |
OAC |
Úloha umožňuje automatický import bankových výpisov na ich následné zaúčtovanie do účtovného, resp. peňažného denníka, resp. zápis do vybraných evidencií. Samotné spracovanie možno vykonať automaticky v rámci tejto automatickej úlohy, alebo manuálne pomocou funkcie spracovania bankových výpisov. |
Automatický import a spracovanie bankových výpisov (Fio banka, Tatra banka). |
Manažér rezervačných kanálov Beds24 |
OAC/ |
Softvérový nástroj, resp. komunikačné rozhranie (interface) určené pre modul Hotelová recepcia, ktoré umožňuje export údajov o obsadenosti ubytovacieho zariadenia a import rezervácií ubytovania. |
Pri rezervácii izby napr. prostredníctvom rezervačného portálu Booking.com manažér zabezpečí, že sa táto rezervácia automaticky zapíše aj do knihy rezervácií a zobrazí sa v grafickom prehľade izieb v OBERON-e. Podobne, ak recepčná zaeviduje nové ubytovanie v OBERON-e, manažér zabezpečí, že sa táto obsadenosť prenesie aj do všetkých ostatných rezervačných platforiem a potenciálny hosť si už nebude môcť danú izbu zarezervovať. |
Manažér rezervačných kanálov D-EDGE |
OAC/ |
Softvérový nástroj, resp. komunikačné rozhranie (interface) určené pre modul Hotelová recepcia, ktoré umožňuje export údajov o obsadenosti ubytovacieho zariadenia a import rezervácií ubytovania. |
Pri rezervácii izby napr. prostredníctvom rezervačného portálu Booking.com manažér zabezpečí, že sa táto rezervácia automaticky zapíše aj do knihy rezervácií a zobrazí sa v grafickom prehľade izieb v OBERON-e. Podobne, ak recepčná zaeviduje nové ubytovanie v OBERON-e, manažér zabezpečí, že sa táto obsadenosť prenesie aj do všetkých ostatných rezervačných platforiem a potenciálny hosť si už nebude môcť danú izbu zarezervovať. |
Posielanie SMS správ cez EuroSMS |
OAC/ |
Úloha umožňuje posielať SMS správy v rámci alebo mimo firmy. Služba je spoplatnená podľa cenníka poskytovateľa. Bližšie informácie získate v témach EuroSMS a SMS správy. |
Rozposielanie hromadných SMS správ konkrétnym skupinám príjemcov (napr. pri reklamnej kampani, informovaní o podujatí atď.), resp. automatických notifikácií (napr. upomienky po neuhradení faktúry). |
Aktualizácia skupín obchodných partnerov podľa obratu |
OAC/ |
Úloha umožňuje priraďovať obchodných partnerov do skupín na základe výšky obratu obchodných partnerov. |
Obchodným partnerom s vyšším obratom je možné poskytnúť výhodnejšie ceny. |
On-line pobočková synchronizácia |
OBERON Center |
Nástroj na automaticky vykonávanú synchronizáciu údajov medzi pobočkou (alebo viacerými pobočkami) a centrálou firmy, keď komunikácia medzi pobočkou a centrálou prebieha s oneskorením len niekoľkých desiatok sekúnd. |
Prevádzka s viacerými predajňami s vysokou kadenciou predaja (napr. predajne potravín, rôzne predajné miesta vstupeniek do kúpalísk, klzísk, kín a pod.) s vysokým nárokom na dostupnosť centrálnej databázy vzhľadom na spoľahlivosť vydávania pokladničných dokladov. |
Synchronizácia s Kalendárom Google |
OBERON Center |
Nástroj, ktorý umožňuje udalosti evidované v CRM (evidencia Úlohy a udalosti, Kalendár udalostí) zobrazovať aj v Kalendári Google. Prepojenie sa vytvorí nainštalovaním doplnku zo Správcu doplnkov. |
Po vytvorení kalendára Google napr. Firma CRM a nastavení zdieľania s ostatnými členmi firmy budú môcť pridávať alebo upravovať udalosti v kalendári všetci členovia firmy. Okrem toho, po nastavení automatickej úlohy bude takýto spoločne používaný kalendár zároveň synchronizovaný s modulom CRM a registratúra v OBERON-e. |
Synchronizácia so systémom HikCentral |
OBERON Center |
Úloha určená pre modul Hotelová recepcia, v rámci ktorej sa zo systému OBERON do prístupového systému HikCentral odosielajú údaje o osobách aktuálne zaevidovaných v knihe ubytovaných, ktoré sú platné v danom čase. |
Systém HikCentral bráni vstupu neubytovaných osôb do ubytovacieho zariadenia a umožňuje tak ponechať jeho vstup bez kontroly personálu. Turniket je zároveň vybavený ochranou proti preskočeniu – v prípade neželanej udalosti automaticky odošle video a fotografiu zodpovednej osobe. |
Dochádzkové terminály - komunikácia |
OAC/ |
Úloha zabezpečuje komunikáciu medzi systémom OBERON a dochádzkovými terminálmi. |
Komunikácia s dochádzkovým terminálom Dochádzkový terminál EXALOGIC A-C071S. |
WebServices API - OBERON 1G |
OAC |
Webové služby systému OBERON umožňujú komunikáciu medzi OBERON-om a ďalšími nadstavbovými modulmi, resp. aplikáciami pomocou protokolu SOAP a JSON. |
Základná webová služba systému OBERON. |
WebServices API - OBERON 2G |
OAC |
Webové služby systému OBERON umožňujú komunikáciu medzi OBERON-om a ďalšími nadstavbovými modulmi, resp. aplikáciami pomocou protokolu SOAP a JSON. |
Základná webová služba systému OBERON. |
WebServices API - Pokladnica OBERON 1G |
OAC |
Webové služby systému OBERON umožňujú komunikáciu medzi OBERON-om a ďalšími nadstavbovými modulmi, resp. aplikáciami pomocou protokolu SOAP a JSON. |
Webová služba určená širokému spektru aplikácií na prístup k Pokladnici OBERON (napr. LUKUL - nielen mobilný čašník, systém bonovacích monitorov). |
WebServices API - OBERON vernostný systém 1G |
OAC |
Webové služby systému OBERON umožňujú komunikáciu medzi OBERON-om a ďalšími nadstavbovými modulmi, resp. aplikáciami pomocou protokolu SOAP a JSON. |
Webová služba servera vernostného systému pre OBERON vernostný systém (klient) prvej generácie. |
Automatické zálohovanie |
OAC/ |
Úloha na automatické zálohovanie databázy typu SQL server, prípadne aj súborovej databázy Microsoft Access alebo iných, neúčtovných údajov. |
Pravidelné vytváranie záloh údajov podľa nastaveného časového plánu. |
Formulár je dostupný z programu OBERON - Agenda firmy, ponuka Servis, Automatické úlohy, tlačidlo Nový alebo Oprava.