Pomocník systému OBERON
Pomoc s implementáciou Beds24.com

Ďalšie možnosti produktu > Súvisiace produkty a služby > Hotel Channel Manager > Beds24.com > Pomoc s implementáciou Beds24.com

V tejto téme Pomocníka sú uvedené informácie k pomoci s implementáciou manažéra rezervačných kanálov Beds24.com. Viac informácií o samotnom manažéri rezervačných kanálov je možné získať v téme Beds24.com - Channel Manager.

Základné informácie

Ako postupovať?

V prípade záujmu o pomoc s implementáciou manažéra rezervačných kanálov Beds24.com je potrebné:

  1. Mať zakúpenú licenciu systému OBERON a vykonané jednotlivé nastavenia v rámci modulu Hotelová recepcia (najmä typy izieb a izby).
  2. Zriadiť účet v Beds24.com a urobiť všetky potrebné nastavenia (najmä typy izieb a názvy izieb). Je potrebné, aby sa názvy izieb a názvy typov izieb boli rovnaké v Beds24.com, OBERON-e aj v rezervačnom portáli (Booking.com, ...).
  3. Zriadiť účet v Booking.com (resp. inom rezervačnom portáli), vyplniť profil a urobiť všetky potrebné nastavenia (najmä typy izieb a cenové kategórie).
  4. Zaslať podklady pre nastavenie cenotvorby v Beds24.com na adresu: exalogic@exalogic.sk (preferovane vo forme prehľadnej tabuľky, napr. ceny pri ubytovaní rôzneho počtu osôb, ceny pri ubytovaní rôzny počet dní atď.).
  5. Objednať službu cez objednávkový formulár na webovej stránke Pomoc s implementáciou Beds24.com – objednávka.  
  6. Uhradiť službu - cena za službu je uvedená v téme Cenník - servisné služby.
  7. Pomoc s implementáciou Beds24.com - spravidla formou vzdialenej pomoci.

Postup implementácie

Pri samotnej implementácii sa postupuje podľa nasledujúcich krokov:

  1. Nastavenie cenotvorby v Beds24.com,
  2. Nastavenie komunikácie medzi OBERON-om a Beds24.com,
  3. Prepojenie s rezervačným portálom (Booking.com, Expedia, ...),
  4. Zriadenie rezervačného formulára Beds24.com na stránke ubytovacieho zariadenia.
Príbuzné témy