V tejto téme Pomocníka sú uvedené informácie k platenej pomoci s implementáciou manažéra rezervačných kanálov Beds24.
Základné informácie
- Firma EXALOGIC ponúka spoplatnenú pomoc s implementáciou Beds24, a to spravidla formou vzdialenej pomoci.
- Pomoc s implementáciou sa v rámci účtovnej jednotky poskytuje zodpovednej osobe a týka sa aspoň jednej z nasledujúcich oblastí:
- Služba sa poskytuje v rozsahu max. 3 hodín a obdobia 21 dní od objednania služby. Pomoc nad 3 hodiny je spoplatnená bežnou hodinovou sadzbou. Viac informácií o cene za službu získate v téme Cenník - servisné služby.
Ako postupovať?
V prípade záujmu o pomoc s implementáciou manažéra rezervačných kanálov Beds24 je potrebné:
- Mať zakúpenú a aktivovanú licenciu systému OBERON a vykonané jednotlivé nastavenia v rámci modulu Hotelová recepcia (najmä typov izieb a izieb).
- Zriadiť účet v Beds24 a urobiť všetky potrebné nastavenia (najmä typov izieb a názvov izieb). Je potrebné, aby názvy izieb a názvy typov izieb boli rovnaké v Beds24, OBERON-e a následne aj v rezervačnom portáli (Booking.com).
- Zriadiť účet v Booking.com (resp. inom rezervačnom portáli), vyplniť profil a urobiť všetky potrebné nastavenia (najmä typy izieb a cenové kategórie).
- Zaslať podklady pre nastavenie cenotvorby v Beds24 na adresu: exalogic@exalogic.sk (preferovane vo forme prehľadnej tabuľky, napr. ceny pri ubytovaní rôzneho počtu osôb, ceny pri ubytovaní rôzny počet dní atď.).
- Objednať službu cez objednávkový formulár na webovej stránke Pomoc s implementáciou Beds24 – objednávka.
- Uhradiť službu - cena za službu je uvedená v téme Cenník - servisné služby.
- Pomoc s implementáciou Beds24 - spravidla formou vzdialenej pomoci.
Postup implementácie
Pri samotnej implementácii sa postupuje podľa nasledujúcich krokov:
- Nastavenie cenotvorby v Beds24,
- Nastavenie komunikácie medzi OBERON-om a Beds24,
- Prepojenie s rezervačným portálom (Booking.com, Expedia, ...),
- Zriadenie rezervačného formulára Beds24 na stránke ubytovacieho zariadenia.
Príbuzné témy