Táto téma Pomocníka je venovaná položke CRM zložky v ponuke CRM programu OBERON - Agenda firmy.
Základné informácie
- Výberom položky sa otvorí kniha CRM zložky, ktorá je určená na evidenciu rôznych obchodných prípadov, projektov, zákaziek a pod. Jednotlivé typy CRM zložiek je možné nadefinovať podľa charakteru účtovnej jednotky.
- CRM zložky sú primárne určené na zoskupovanie jednotlivých úloh a udalostí (podobne ako v registratúre tzv. spis), hoci ich možno používať aj samostatne (napr. obchodný prípad, projekt, zákazka). Úlohy a udalosti možno danej CRM zložke priradiť vo formulári CRM zložka, tlačidlo Úlohy a udalosti.
- Podobne ako pri úlohe možno pri CRM zložke evidovať okrem iných parametrov stav zložky (plánovaná, prebieha, ukončená, zamietnutá, zrušená...) a stupeň dokončenia vyjadrený v %.
- Spôsob číslovania záznamov v knihe CRM zložky je možné zvoliť v ponuke Servis, Nastavenia programu, oddiel Firma, CRM a registratúra, záložka Úlohy a udalosti. prípade používania prevádzok je možné nastaviť číslovanie podľa prevádzok - vtedy budú mať záznamy prislúchajúce rôznym prevádzkam odlišný číselný rad. Viac informácií o číslovaní záznamov získate v téme Číslovanie dokladov (záznamov).
Ďalšie informácie
- Záznamy v knihe možno filtrovať alebo triediť. Nastaviť kritériá filtrovania alebo triedenia možno po stlačení tlačidla Vlastnosti.
- Na zvýšenie prehľadnosti v evidencii je v ľavom paneli oddelenom rozdeľovacou lištou dostupný vstavaný filter, pomocou ktorého možno rýchlo filtrovať záznamy podľa stavu a času.
- Z evidencie je možné po stlačení tlačidla Tlač tlačiť tlačové výstupy, napr. Zoznam CRM zložiek atď.
Dostupné možnosti
Ďalšie možnosti práce so záznamami sú dostupné po stlačení tlačidla Možnosti, prípadne v kontextovej ponuke tabuľky záznamov.
Zmeniť stav zložky
Otvorí sa sprievodca, pomocou ktorého je možné zmeniť stav CRM zložky, zadať popis k zmene stavu, prípadne stupeň dokončenia vyjadrený v %. Napr. po ukončení projektu Vytvorenie pobočky v RK sa stav zmení z Plánovaná na Vykonaná.
Odoslať e-mail
Funkcia
Odoslať e-mail umožňuje na zadaný e-mailový kontakt manuálne odoslať jednoduchú e-mailovú správu. Správu je možné vytvoriť z preddefinovaných predlôh, ktoré možno podľa potreby upravovať, ďalšie predlohy je možné vytvárať podľa požiadaviek účtovnej jednotky. Viac informácií získate v téme
Odosielanie e-mailov v systéme OBERON.
Zobraziť väzby dokumentu
Vo formulári sa graficky zobrazia väzby k vybranému záznamu. Kliknutím pravým tlačidlom myši je možné záznam zobraziť, upraviť, resp. exportovať.
Zobraziť úlohy a udalosti
Zobrazí
úlohy a udalosti, ktoré patria k danej CRM zložke.
Zobraziť prílohy
Výberom možnosti sa otvorí formulár, v ktorom možno pridať dokument alebo obrázok (tlačidlo
). Použiť možno aj funkciu
Drag&Drop, prípadne prílohu oskenovať. Viac informácií získate v téme
Práca s prílohami.
Obrázok č. 1: CRM zložka a prislúchajúce úlohy a udalosti
Príbuzné témy