Základné informácie
- V ponuke CRM zložky sa evidujú obchodné prípady, projekty, zákazky a pod. Jednotlivé typy CRM zložiek je možné nadefinovať podľa charakteru spoločnosti.
- CRM zložky sú primárne určené na zoskupovanie jednotlivých úloh a udalostí (podobne ako v registratúre tzv. spis), hoci je ich možné používať aj samostatne (napr. obchodný prípad, projekt, zákazka).
- V ľavej časti formulára sa nachádza vstavaný filter, pomocou ktorého je možné filtrovať zobrazené CRM zložky podľa vybraného filtra. Filtrovať úlohy a udalosti sa dá podľa stavu, času.
Dostupné možnosti
Ďalšie možnosti práce so záznamami sú dostupné po stlačení tlačidla Možnosti, prípadne v kontextovej ponuke tabuľky záznamov.
Zmeniť stav zložky
Otvorí sa sprievodca, pomocou ktorého je možné zmeniť stav CRM zložky a priradiť k zmene stavu poznámku. Príklad: po ukončení projektu "Vytvorenie pobočky v RK" zmeníme stav z Plánovanej na Vykonanú.
Zobraziť úlohy a udalosti
Zobrazí úlohy a udalosti, ktoré patria k danej CRM zložke.
Zobraziť dokumenty a obrázky
Funkcia zobrazí evidenciu Dokumenty a obrázky CRM zložky, v ktorej je možné napríklad oskenovať dokument (tlačidlo Možnosti) alebo priradiť dokument z Knižnice dokumentov a obrázkov.
Obrázok č. 1: CRM zložka a prislúchajúce úlohy a udalosti
Príbuzné témy