Základné informácie
- Kalendár udalostí zobrazuje v grafickom prehľade všetky udalosti spolu s prehľadným zoznamom úloh a udalostí, ktoré boli už ukončené, alebo ešte len budú prebiehať. Kalendár udalostí umožňuje plánovať úlohy a udalosti jednotlivým pracovníkom a môže byť naviazaný na konkrétnu prevádzku.
- V Kalendári udalostí je možné evidovať:
- udalosti - školenia, porady, stretnutia, telefonáty, e-maily,
- úlohy - vypracovanie obchodnej ponuky, reklamáciu, nákup alebo výmenu tovaru.
- V ľavom oddiele sa nachádza vstavaný filter na zobrazenie zadaných úloh a udalostí podľa osoby (len mnou zadané, len určené pre mňa). Úlohy a udalosti je možné filtrovať aj podľa ľubovoľného údaja (tlačidlo Vlastnosti).
- V grafickom prehľade je možné meniť výšku riadkov a šírku stĺpcov jednoduchým posunutím trojuholníka v pravom hornom rohu formulára.
- Bližšie informácie o formulári získate v téme Formulár Úloha alebo v téme Formulár Udalosť.
Obrázok č. 1: Formulár Kalendár udalostí pre jedného používateľa (zobrazenie pod sebou)
Obrázok č. 2: Formulár Kalendár udalostí v zobrazení vedľa seba
Vysvetlivky k formulára Kalendár udalostí
 |
Deň - zobrazia sa úlohy a udalosti z aktuálneho dňa. |
 |
Pracovný týždeň - zobrazia sa úlohy a udalosti z aktuálneho pracovného týždňa. |
 |
Týždeň - zobrazia sa úlohy a udalosti z aktuálneho týždňa. |
 |
Mesiac - zobrazia sa úlohy a udalosti z aktuálneho mesiaca. |
 |
Skupina - zobrazia sa úlohy a udalosti všetkých používateľov v konkrétnom dni, týždni, mesiaci podľa nastavenia. |
 |
Zobrazenie - kalendár a zoznam úloh a udalostí sa zobrazí pod sebou alebo vedľa seba |
 |
Časový úsek - minimálne časové úseky, na ktoré bude rozdelený kalendár udalostí |
Dostupné možnosti
Ďalšie možnosti práce so záznamami sú dostupné po stlačení tlačidla Možnosti, prípadne v kontextovej ponuke tabuľky záznamov.
Nová udalosť z reklamácie/servisu
Funkcia umožní vytvoriť novú udalosť z evidencie reklamácií a servisu.
Opakovať údalosť
Udalosť je možné opakovať, teda udalosť sa automaticky vytvorí o zvolený časový úsek. Napr. každoročná prehliadka auta, každomesačné odovzdávanie výkazu, atď.
Zmeniť stav
Otvorí sa sprievodca, pomocou ktorého je možné zmeniť stav udalosti na Vykonaná, Nevykonaná a zadať popis k zmene stavu.
Odoslať e-mail
Funkcia
Odoslať e-mail znamená, že sa na zadaný e-mailový kontakt zašle predvolený e-mail. E-mail sa môže vytvoriť z rôznych predlôh, predlohy je možné vytvárať a meniť podľa požiadaviek firmy. Ďalšie informácie získate v téme
Predlohy e-mailov.
Zobraziť dokumenty a obrázky
Funkcia zobrazí evidenciu
Dokumenty a obrázky úloh a udalostí, v ktorej je možné napríklad oskenovať (tlačidlo
Možnosti), prípadne priradiť dokumenty a obrázky z
Knižnice dokumentov a obrázkov.
Klávesové skratky
Popis |
Kláves |
Zmena šírky stĺpcov |
Ctrl+koliesko na myši |
Systémový dátum |
* |
Príbuzné témy