Systém OBERON pozostáva z viacerých súčastí, z ktorých najdôležitejšou je základný spustiteľný program OBERON - Agenda firmy (oberon.exe) obsahujúci všetky evidencie systému. Jeho rozšírením je program OBERON Center určený na vykonávanie určitých špecifických funkcií na pozadí. Jemu je venovaná táto téma.
Základné informácie
- Program OBERON Center je súčasťou systému OBERON a je určený na vykonávanie určitých špecifických funkcií - samostatných automatických úloh a činností na pozadí.
- OBERON Center je súčasťou inštalácie systému OBERON.
- Program predstavuje spustiteľný súbor Oberon Center.exe, ktorý sa nachádza v adresári \\OBERON\SHARE\SYSTEM a spúšťa sa automaticky pri spustení počítača. Jeho ikona sa štandardne zobrazuje na paneli úloh systému Windows v systémových ikonách (pri dátume a čase).

Funkcie programu OBERON Center:
- Aktualizácia z internetu - automatické aktualizovanie súboru programov OBERON z internetu.
- Automatické zálohovanie - automatické zálohovanie účtovných (ale aj iných) dát.
- Automatické úlohy - samostatné automatické úlohy a činnosti v pravidelných intervaloch na pozadí:
- automatické notifikácie prostredníctvom generátora notifikácií,
- import kurzového lístka z ECB,
- aktualizácia skupín obchodných partnerov podľa obratu,
- automatické odosielanie e-mailov,
- automatický XML export/import údajov v rôznych agendách,
- import/export údajov z/do rezervačných portálov prostredníctvom manažéra rezervačných kanálov D-EDGE,
- import/export údajov z/do rezervačných portálov prostredníctvom manažéra rezervačných kanálov Beds24,
- posielanie SMS správ prostredníctvom brány EuroSMS,
- on-line pobočková synchronizácia,
- synchronizácia s Kalendárom Google,
- synchronizácia s HikCentral systémom.
- Off-line transporty údajov - exporty a importy údajov spravidla medzi pobočkou a centrálou účtovnej jednotky pri off-line pobočkovom režime, napr. zabezpečuje transport údajov pri off-line pobočkovej Pokladnici OBERON.
- Internetový obchod - umožňuje automatický export a import údajov z/do externého internetového obchodu.
- Rozhranie webovej služby - umožňuje vytvoriť server na hosťovanie webových služieb.
- Dochádzkové terminály - umožňuje definovať dochádzkové terminály na evidenciu príchodov a odchodov pracovníkov, t. j. evidenciu dochádzky.
- Správy o priebehu - zobrazuje správy o priebehu jednotlivých častí aplikácii OBERON Center.
Po definovaní jednotlivých funkcií skontrolujte nastavenie, či sa má
server automaticky spúšťať pri spustení programu
OBERON Center: v príslušnom oddiele stlačte tlačidlo
Nastavenia (vpravo hore). Otvorí sa okno, v ktorom danú možnosť povoľte, resp. zakážte.
Príbuzné témy