Pomenovanie
Zadáva sa pomenovanie bankového účtu, napr. SLSP-úver. Pomenovanie môže byť odlišné od názvu bankového účtu, ktorý má byť oficiálny, napr. Slovenská sporiteľňa.
Číslo účtu a IBAN
Zadáva sa číslo bankového účtu vo formáte, ktorý platil do 1. 2. 2014. Od tohto dátumu sa v platobnom styku používa formát bankového účtu IBAN. IBAN bol vytvorený na zjednodušenie predtým relatívne náročného zadávania medzinárodnej transakcie. Dnes sa však nepoužíva len pri medzinárodných transakciách, ale i pri tuzemských platbách v rámci Slovenskej republiky.
Platný (používaný) do
Je možné zadať dátum, do ktorého sa daný bankový účet používal. Po tomto dátume sa už nebude v ďalšom účtovnom období zobrazovať (s bankovým účtom sa nebude dať pracovať).
Číslovanie bankových výpisov pri importe
Prefix čísla bankového výpisu
Prefix čísla bankového výpisu sa používa pri označení bankového výpisu, napr. pri prefixe FIO označenie bankového výpisu bude FIO-07.
Spôsob číslovania
Vyberá sa jeden zo spôsobov číslovania:
- Automaticky z bankového výpisu (ak je číslo dostupné)
- Mesačne
- Denne
Typy formátov pre export a import súborov
Typ bankového výpisu
Umožňuje prednastaviť typ (formát) bankového výpisu na manuálne spracovanie elektronických bankových výpisov. Prednastavený typ možno zmeniť v sprievodcovi importom zo súboru. Bližšie informácie o manuálnom spracovaní bankových výpisov získate v téme
Spracovanie bankových výpisov.
Typ príkazu na úhradu
Umožňuje prednastaviť typ (formát) elektronického príkazu na úhradu pre potreby exportu jednoduchého alebo hromadného príkazu na úhradu. Prednastavený typ možno zmeniť v sprievodcovi exportom príkazu. Bližšie informácie získate v témach
Zaslanie príkazu na úhradu do banky a
Formáty exportovaných príkazov na úhradu.
Priama komunikácia s bankou (Bank API)
Umožňuje nastaviť rozhranie API na priamu komunikáciu s bankou na manuálny alebo automatický import bankových výpisov z daného bankového účtu. Viac informácií o spôsoboch importu bankových výpisov získate v téme Spôsoby importu bankových výpisov.
Nastavenie rozhrania API na priamu komunikáciu je potrebné nastaviť osobitne pre každú banku. Stlačením tlačidla výberu sa otvorí číselník Nastavenie externej webovej služby, ktorý umožňuje nastaviť parametre bankového rozhrania API pre jednu z podporovaných bánk. Vo formulári zadajte názov rozhrania, zvoľte druh Bankové API, vyberte API banky daného bankového účtu zo zoznamu podporovaných rozhraní API bánk a stlačte tlačidlo Nastaviť API.
Nastaviť API
Obsahuje nastavenia na priamu komunikáciu s bankou v závislosti od konkrétnej banky.
Banka |
Nastavenia |
Poznámka |
Fio banka |
Potrebné nastavenia sú dostupné v téme Prepojenie s Fio bankou.
|
API token sa viaže na názov počítača, t. j. je dostupný len na danom počítači. |
Tatra banka |
Potrebné nastavenia sú dostupné v téme Prepojenie s Tatra bankou. |
|