Skôr, ako začnete s modulom CRM a registratúra pracovať, je potrebné, aby ste v programe OBERON - Agenda firmy založili novú firmu. Viac informácií nájdete v téme Vytvorenie účtovnej jednotky (databázy).
V ponuke Servis, Používatelia je potrebné zadať používateľov, ktorí budú využívať CRM systém. Používateľov je možné začleniť do skupín používateľov a následne jednotlivé úlohy a udalosti priraďovať skupinám alebo konkrétnym používateľom, napr. skupine Ekonomické oddelenie bude vyvolaná udalosť "Porada".
V ponuke Servis, Nastavenia programu sa stanovuje spôsob číslovania v knihe Úlohy a udalosti a v knihe CRM zložky. Spôsob číslovania môže byť:
Vo formulári Úloha je potrebné zadefinovať typy úloh a vo formulári Udalosť typy udalostí, napr. Porada, Telefonát, Cenová ponuka atď.
V ponuke CRM, CRM zložky je možné zadefinovať CRM zložky. CRM zložky sú primárne určené na zoskupovanie jednotlivých úloh a udalostí (podobne ako v registratúre tzv. spis), ale je ich možné používať aj samostatne (napr. obchodný prípad, projekt, zákazka).
K úlohám a udalostiam je možné nastaviť pripomenutie, a to formou e-mailovej alebo SMS správy. Predpokladom je nastavenie automatickej úlohy Generátor notifikácií, v prípade SMS správ aj automatickej úlohy Posielanie SMS správ cez EuroSMS. Bližšie informácie získate v téme O automatických notifikáciách.