Skôr, ako začnete s modulom CRM a registratúra pracovať, je potrebné, aby ste v programe OBERON - Agenda firmy založili novú firmu. Viac informácií nájdete v téme Vytvorenie účtovnej jednotky (databázy). Zároveň je potrebné povoliť v ponuke Servis, Nastavenia programu, oddiel Firma, Moduly účtovnej jednotke a v oddiele Používateľ, Moduly danému používateľovi prácu s modulom CRM a registratúra.
1. Zoznam používateľov
- V ponuke Servis, Používatelia je potrebné definovať používateľov, ktorí budú využívať systém CRM. Používateľov je možné začleniť do skupín používateľov a následne jednotlivé úlohy a udalosti prideľovať buď konkrétnym používateľom, alebo skupinám používateľov, napr. skupine Ekonomické oddelenie bude pridelená udalosť Porada.
2. Číslovanie dokladov
- V ponuke Servis, Nastavenia programu, oddiel Firma, CRM a registratúra, záložka Úlohy a udalosti sa stanovuje spôsob číslovania záznamov v knihe Úlohy a udalosti a v knihe CRM zložky. Možnosti spôsobu číslovania záznamov sú:
- Štandardný číselný rad - program pri vytvorení nového záznamu zistí najvyššie číslo záznamu, zvýši ho o 1 a také číslo pridelí vytváranému záznamu. Tento postup je nemenný bez ohľadu na dátum záznamu.
Príklad: Pri vytváraní záznamu so spätnou platnosťou (spätným dátumom) program pridelí záznamu najvyššie číslo tak, ako by to bol aktuálny záznam.
- Podľa prevádzok - program pri vytváraní čísla záznamu medzi prefix roku a samotné číslo záznamu vloží číslo prevádzky.
3. Nastavenie typov úloh a udalostí
- Vo formulári Úloha možno nadefinovať jednotlivé typy úloh a vo formulári Udalosť jednotlivé typy udalostí, napr. Porada, Telefonát, Cenová ponuka atď. V systéme OBERON sú základné typy úloh a udalostí preddefinované, ďalšie typy úloh a udalostí si môže účtovná jednotka podľa potreby ľubovoľne definovať. K typu úlohy a udalosti je možné priradiť obrázok a jednotlivé typy úloh a udalostí zoradiť pomocou panela na zmenu poradia položiek zoznamu (modrých šípok). Prefix typu úlohy a udalosti sa používa pri vytváraní čísla úlohy alebo udalosti, napr. typ úlohy Obchodná ponuka má prefix OP, číslo úlohy bude 23OP0001.
4. Nastavenie typov CRM zložiek
- Vo formulári CRM zložka možno nadefinovať jednotlivé typy CRM zložiek. V systéme OBERON sú základné typy zložiek preddefinované, ďalšie typy zložiek si môže účtovná jednotka podľa potreby ľubovoľne definovať. K typu zložky je možné priradiť obrázok a jednotlivé typy zložiek zoradiť pomocou panela na zmenu poradia položiek zoznamu (modrých šípok). Prefix typu zložky sa používa pri vytváraní čísla zložky, napr. typ zložky Projekty má prefix PT, číslo CRM zložky bude 23PT0001. CRM zložky sú primárne určené na zoskupovanie jednotlivých úloh a udalostí (podobne ako v registratúre tzv. spis), hoci ich možno používať aj samostatne (napr. obchodný prípad, projekt, zákazka).
5. Nastavenie automatických notifikácií
- Každej úlohe a udalosti je možné nastaviť pripomenutie formou e-mailovej alebo SMS správy. Pripomenutie sa odošle používateľovi, ktorému je úloha určená. Pripomenutie je možné nastaviť v rozsahu minút, hodín, dní alebo týždňov. Viac informácií o príslušných nastaveniach získate v téme O automatických notifikáciách.
6. Nastavenie hromadného mailingu
- Systém OBERON umožňuje hromadné odosielanie e-mailových správ (hromadný mailing). Funkcia umožňuje rozposielať hromadné e-mailové správy (ale aj SMS správy) konkrétnym skupinám príjemcov, napr. v rámci reklamnej kampane, informovania o rôznych podujatiach, zmenách (napr. adresy sídla firmy) a pod. Hromadné e-mailové správy sa vytvárajú v programe OBERON – Agenda firmy v ponuke CRM, Hromadné správy (kampane). Fyzické odosielanie e-mailových správ zabezpečuje Automatické odosielanie e-mailov ako jedna z automatických úloh systému OBERON. Viac informácií o príslušných nastaveniach získate v téme Hromadné zasielanie e-mailov.
7. Nastavenie synchronizácie s Kalendárom Google
Príbuzné témy