Táto téma Pomocníka sa zaoberá automatickými notifikáciami v systéme OBERON. Téma prináša prehľad spôsobov notifikovania, typov automatických notifikácií, technické informácie, ako aj informácie o možnostiach nastavenia formátu jednotlivých notifikácií.
Typ | Popis | Okamih notifikácie | |
CRM - úlohy a udalosti |
Notifikácia (pripomenutie) úlohy alebo udalosti z modulu CRM a registratúra. |
Používateľ sám nastaví pripomenutie pred začatím udalosti v rozsahu minút, hodín, dní alebo týždňov. |
|
Účtovníctvo - spracovanie bankových výpisov |
V rámci notifikácie sa zasielajú súhrnné informácie za predchádzajúci deň týkajúce sa sťahovania bankových výpisov (transakcií) a ich následného zaúčtovania. |
Zasiela sa po polnoci za predchádzajúci deň. |
|
Vozidlá - dôležité termíny |
Notifikujú sa dôležité termíny pri zvolených vozidlách v závislosti od nastavenia (platnosť technickej a emisnej kontroly, povinného zmluvného a havarijného poistenia, diaľničnej známky). Program umožňuje priradiť vozidlo konkrétnemu používateľovi tak, aby notifikácie týkajúce sa daného vozidla boli zasielané len jemu. |
Používateľ sám nastaví pripomenutie pred koncom platnosti v rozsahu dní. |
|
Hotel - on-line rezervácia ubytovania (pre hosťa) |
Notifikácia o novej on-line rezervácii (alebo dopyte) ubytovania. Týka sa rezervácií pomocou webového rezervačného formulára ubytovania v prepojení s webovými službami OBERON, prípadne aj rezervácií zaevidovaných automaticky pomocou manažéra rezervačných kanálov (napr. Beds24, D-EDGE). |
Ihneď po prijatí rezervácie alebo dopytu. |
|
|
Hotel - on-line rezervácia ubytovania (pre hotel) |
Pri prijatí rezervácie ubytovania z webového rezervačného formulára ubytovania sa doručí e-mailová alebo SMS správa s detailmi rezervácie na zadanú adresu alebo telefónne číslo ubytovacieho zariadenia. Zároveň ďalšia notifikácia sa doručí aj hosťovi, ktorý rezerváciu vytvoril. |
Ihneď po prijatí rezervácie alebo dopytu. |
|
Hotel - notifikácia pred príchodom (pre hosťa) |
Pred príchodom hosťa systém OBERON zasiela e-mailovú alebo SMS správu s informáciami napr. o polohe hotela, parkovaní a pod. V notifikačnej správe je možné zaslať aj výzvu s odkazom na osobitný formulár na webovej stránke ubytovacieho zariadenia na zadanie identifikačných údajov hosťa, prípadne aj ďalších osôb ešte pred príchodom do ubytovacieho zariadenia v rámci tzv. pre check-inu (viac informácií je možné získať v téme Pre check-in). |
72 hodín pred príchodom hosťa v čase od 8:00 do 22:00 hod. |
|
Hotel - notifikácia po odchode hosťa |
Po odchode hosťa systém OBERON zasiela e-mailovú alebo SMS správu, napr. poďakovanie za pobyt, žiadosť o spätnú väzbu. |
48 hodín po odchode hosťa v čase od 8:00 do 22:00 hod. |
Hotel - on-line check-in |
Notifikácia sa odošle, keď hosť vykoná on-line check-in, t. j. odošle svoje údaje do systému OBERON pomocou funkcií Pre check-in, resp. Rýchly check-in. |
V okamihu odoslania hosťom. |
|
Pokladnica OBERON - denná uzávierka |
Po vykonaní dennej uzávierky v module Pokladnica OBERON program odošle e-mailovú alebo SMS správu na zadanú adresu alebo telefónne číslo. |
Ihneď po vykonaní dennej uzávierky. |
|
Dochádzka - meškajúci pracovníci |
V prípade, že pracovník nepríde do práce do stanoveného času, príjemcovi sa doručí e-mailová alebo SMS správa na zadanú adresu alebo telefónne číslo. |
Po prekročení stanoveného času od začiatku pracovnej zmeny. |
Pri automatických úlohách je potrebné skontrolovať, či je správne nastavený a spustený server OAC, ktorý zabezpečuje vykonávanie automatických úloh v systéme OBERON. |