Základné možnosti a vlastnosti
Modul CRM a registratúra sa skladá z dvoch častí - z časti CRM a z časti Registratúra (predtým program Evidencia dokumentov).
Časť CRM umožňuje:
- sledovanie obchodných prípadov, úloh a udalostí,
- grafické zobrazenie udalostí spolu so zoznamom úloh a udalostí,
- úlohy a udalosti zadávať jednotlivým zamestnancom,
- evidovať zákazníkov,
- pripomínať úlohu alebo udalosť SMS správou alebo e-mailom,
- vytvoriť profil klienta na základe histórie komunikácie, ponúk, objednávok, kontaktov atď.,
- spravovať CRM na mobilnom zariadení pomocou webových služieb,
- synchronizáciu Kalendára udalostí s Kalendárom Google,
- hromadné zasielanie e-mailov alebo SMS správ
- vytvoriť z úlohy alebo udalosti faktúru,
- vytvoriť a poslať e-mail, pričom text správy je možné vygenerovať pomocou vopred definovaných predlôh. Do textov je možné vkladať premenné, na základe ktorých sa vygeneruje výsledný text správy. Viac informácií je možné získať v téme Predlohy e-mailov.
V rámci CRM Evidencia reklamácií a servisu umožňuje najmä:
- evidovať a riadiť všetky činnosti súvisiace s reklamáciami a servisom,
- pracovať s preddefinovanými typmi záznamu (Reklamácia, Predzáručný, Záručný a Pozáručný servis, prípadne s ďalšími, resp. inými typmi záznamu),
- pracovať s preddefinovanými typmi stavov udalostí (Zaevidovanie, Prijatie, Presun do interného servisu, Prijatie z interného servisu atď., prípadne s ďalšími, resp. inými typmi stavov udalostí),
- udržiavať tak prehľad o úkonoch spojených s reklamáciami a servisom a sledovať históriu jednotlivých reklamácií a servisu v čase,
- evidovať položky na vyúčtovanie, a to v členení podľa toho, či ich zákazník uhrádza alebo nie, prípadne členiť položky na vyúčtovanie na materiál, prácu a dopravu,
- načítať údaje z dokladu o zakúpenom tovare alebo službe (dokladu vystaveného na Pokladnici OBERON, vydanej alebo prijatej faktúry, príjemky alebo výdajky) na základe Čísla dokladu nákupu,
- tlačiť rozličné tlačové výstupy – dokumenty spojené s reklamáciou/servisom, resp. protokoly technikov za isté obdobie.
Časť Registratúra umožňuje:
- vytvoriť a spravovať registratúrny plán podľa charakteru spoločnosti - obchodná spoločnosť, živnostník, obecný úrad,
- viesť registratúrny denník,
- zaraďovať dokumenty do spisov,
- evidovať zapožičané dokumenty,
- pripájať do evidencie dokumenty vo forme súborov, napr. PDF, DOC, XLSX a pod.,
- pripájať do evidencie dokumenty z pripojeného optického skenera.
Ďalšie zaujímavé možnosti
- Prepracovaný systém práv používateľov v jednopoužívateľskej alebo sieťovej prevádzke.
- Množstvo tlačových výstupov a grafov na analýzu dát.
Príbuzné témy