Táto téma Pomocníka obsahuje informácie o základných možnostiach modulu CRM a registratúra v systéme OBERON.
Základné možnosti a vlastnosti
Časť modulu CRM umožňuje:
- evidovať úlohy a udalosti (t. j. rôzne pracovné stretnutia, obchodné prípady, projekty, porady, telefonáty, e-maily, cenové ponuky a pod.),
- zadávať úlohy a udalosti rôznymi používateľmi a prideľovať ich konkrétnym používateľom alebo skupinám používateľov,
- definovať jednotlivé typy úloh a udalostí podľa charakteru účtovnej jednotky,
- vytvoriť udalosť z reklamácie/servisu,
- pracovať s prevádzkami a tomu prispôsobiť číslovanie dokladov v knihách Úlohy a udalosti a CRM zložky,
- evidovať stavy úloh, udalostí a CRM zložiek (plánovaná, prebieha, ukončená, zamietnutá, zrušená...),
- každej úlohe a udalosti priradiť prioritu (dôležitosť), ktorá pomáha používateľom určiť správne poradie plnenia úloh,
- každej úlohe a udalosti nastaviť pripomenutie formou e-mailovej alebo SMS správy,
- zoskupovať jednotlivé úlohy a udalosti do CRM zložiek,
- v rámci CRM zložiek evidovať aj samostatne obchodné prípady, projekty, zákazky,
- grafické zobrazenie udalostí spolu so zoznamom úloh a udalostí v Kalendári udalostí,
- manuálne odoslať jednoduchú e-mailovú správu,
- odoslať e-mailovú správu s príslušným tlačovým výstupom ako prílohou v PDF formáte podpísanou elektronickým podpisom,
- hromadné zasielanie e-mailov alebo SMS správ,
- vyfakturovať úlohu alebo udalosť,
- zobraziť na mobilnom zariadení vybrané manažérske informácie dostupné v reálnom čase prostredníctvom webovej aplikácie OBERON Web (obchodní partneri),
- obojsmernú synchronizáciu úloh a udalostí medzi modulom CRM a registratúra (evidencia Úlohy a udalosti, Kalendár udalostí) a Kalendárom Google,
- ku každému záznamu evidovať rôzne prílohy (dokumenty a obrázky),
- import/export údajov prostredníctvom XML komunikácie,
- jednorazovo naimportovať úlohy a udalosti zo súboru typu XLSX,
- evidovať zákazníkov v evidencii obchodných partnerov,
- vytvoriť profil klienta na základe histórie komunikácie, ponúk, objednávok, kontaktov atď.
- Jednoduché kopírovanie záznamov (Ctrl+C, Ctrl+V).
Časť modulu Evidencia reklamácií a servisu umožňuje:
- evidovať a riadiť všetky činnosti súvisiace s reklamáciami a servisom v ľubovoľnom podnikateľskom odbore,
- v osobitnej knihe evidovať reklamácie a servisné zásahy,
- pracovať s preddefinovanými typmi reklamácie/servisu (Reklamácia, Predzáručný, Záručný a Pozáručný servis), ďalšie typy reklamácie/servisu si môže účtovná jednotka podľa potreby ľubovoľne definovať, a udržiavať tak prehľad o úkonoch spojených s reklamáciami a servisom a sledovať históriu jednotlivých reklamácií a servisu v čase,
- pri každom zázname reklamácie alebo servisu je možné evidovať stavy reklamácie/servisu, napr. Zaevidovanie, Prijatie, Presun do interného servisu, Prijatie z interného servisu atď.,
- pracovať s preddefinovanými typmi stavov reklamácie/servisu, ďalšie typy stavov reklamácií/servisu si môže účtovná jednotka podľa potreby ľubovoľne definovať,
- prepojenie so skladom, s evidenciou výrobných a sériových čísel, s evidenciou obchodných partnerov,
- pridávať položky jednoduchým nasnímaním čiarového kódu skladovej položky (variantu) snímačom čiarových kódov,
- preddefinovať texty (popisy chýb, podmienky reklamácie/servisu, popisy spôsobov vybavenia),
- evidovanie vykonaných servisných prác podľa jednotlivých servisných technikov,
- informovať e-mailovou, resp. SMS správou o zmene stavu reklamácie alebo servisu,
- odoslať e-mailovú správu s príslušným tlačovým výstupom ako prílohou v PDF formáte podpísanou elektronickým podpisom,
- oskenovať napr. pokladničný doklad potrebný k reklamácii/servisu, resp. načítať fotografie poškodeného tovaru,
- vytvoriť z reklamácie/servisu úlohu alebo udalosť a zobraziť ju v Kalendári udalostí,
- tlačiť rozličné tlačové výstupy – dokumenty spojené s reklamáciou/servisom, resp. protokoly technikov za isté obdobie, napr. je možné vytlačiť Reklamačný/servisný list, Potvrdenie o prijatí reklamácie/servisu, Sprievodný list (pri odoslaní do externého servisu), Výzvu na vyzdvihnutie, Protokol technika (za vybrané obdobie) atď.,
- načítať údaje z dokladu o zakúpenom tovare alebo službe (z vydanej alebo prijatej faktúry, výdajky alebo príjemky) na základe Čísla dokladu nákupu,
- k danému záznamu evidovať položky na vyúčtovanie (formulár Reklamácia/Servis, záložka Vyúčtovanie), a to v členení podľa toho, či ich zákazník uhrádza alebo nie (v rámci záruky),
- reklamáciu/servis vyúčtovať na Pokladnici OBERON alebo vyfakturovať,
- členiť položky na vyúčtovanie na materiál, prácu a dopravu.
Časť modulu Registratúra umožňuje:
- vytvoriť, resp. importovať a spravovať registratúrny plán podľa charakteru účtovnej jednotky - obchodná spoločnosť (s. r. o.), živnostník, obecný úrad,
- viesť registratúrny (podací) denník,
- zaraďovať registratúrne záznamy do spisov,
- pripájať do evidencie dokumenty vo forme súborov, napr. PDF, DOC, XLSX a pod.,
- pripájať do evidencie dokumenty z pripojeného optického skenera,
- presúvať záznamy z registratúrneho (podacieho) denníka do registratúrneho strediska (archívu).
Príbuzné témy