UPOZORNENIE: Dňa 14.3.2025 (piatok) bude tel. centrum podpory celodenne nedostupné. Viac informácií získate kliknutím na tento oznam.   

Čo sa udialo na stretnutí zmluvných partnerov?

Dňa 30.11.2017 sa konalo každoročné stretnutie zmluvných partnerov, ktorí zabezpečujú servis a podporu používateľom OBERON-u. Stretnutia sa konajú dvakrát do roka. Na tomto poslednom boli predstavené najmä tieto témy:

  • Evidencia reklamácií a servisu – umožňuje evidovať a riadiť všetky činnosti súvisiace s reklamáciami a predzáručným, záručným, či pozáručným servisom v ľubovoľnom podnikateľskom odbore.
  • Systém bonovacích monitorov (Kitchen Display System KDS) – umožňuje zobrazovať na monitore (TV obrazovke, tablete) objednávky jedál a nápojov, ktoré boli zadané na otvorené účty (stoly). Obsluha v kuchyni môže poradie jednotlivých objednávok meniť. Na ovládanie monitora a nastavenie príznakov prípravy jedla a jeho vynesenia sa používa ďalší tablet alebo dotykový monitor. Systém bonovacích monitorov je určený pre fast foody a reštaurácie.
  • Evidencia dochádzky – umožňuje:
    – plánovanie pracovných zmien, dovoleniek,
    – evidenciu príchodov a odchodov (dochádzkové terminály),
    – spracovanie dochádzky ako podklad pre mzdy,
    – automatické spracovanie miezd podľa podkladov.
  • Nové doplnky EDITEL, Superfaktúra, NEXTIS – import dokladov (faktúr) od iných dodávateľov do OBERON-u, viac informácií v téme Import dokladov od dodávateľov.
  • Mobilný čašník od firmy A3 Soft – aplikácia umožňuje obsluhe použiť Android zariadenie ako mobilného čašníka na objednanie nápojov a jedál. Umožňuje:
    – automatický prenos čiastky pri platbe kartou do terminálu,
    – kombinované platby (hotovosť/karta/poukážka),
    – akceptáciu elektronických stravných lístkov.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný ekonomický systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Implementácia konsolidačného balíka

Platobný terminál ČSOB

Modul Plánovanie