|
Malé a stredne veľké firmy, pre ktoré je systém OBERON určený, možno rozdeliť podľa oblastí, na ktoré sú zamerané - tzv. odborových zameraní. Prehľad najčastejších odborových zameraní, v rámci ktorých je vhodné používať systém OBERON, je dostupný v téme Pre koho je OBERON určený? Táto téma Pomocníka obsahuje prehľad špecifických evidencií, funkcií a nástrojov, ktoré môžu v OBERON-e využívať účtovné jednotky (firmy) v rámci odborového zamerania Internetový obchod.
Základné informácie
- Do okruhu odborových zameraní, pre ktoré je systém OBERON určený, patria aj internetové obchody.
- Systém OBERON obsahuje celý rad základných funkcií, možností a vlastností, ktoré sú nevyhnutné pre správu agendy každej účtovnej jednotky (firmy). Tie, ktoré sú určené pre internetové obchody, sú podrobne popísané v témach s názvom Základné možnosti (Internetový obchod v systéme OBERON, Internetový obchod PrestaShop, Skladová evidencia - základné možnosti, Fakturácia - základné možnosti...) a príbuzných témach.
- Základné evidencie, číselníky a nastavenia sú sústredené najmä do dvoch ponúk programu OBERON - Agenda firmy: do ponuky Servis a do ponuky Firma. Tu možno napr. evidovať údaje o firme, heslá ktoré používa, bankové účty, účtovné pokladne, obchodných partnerov firmy, jej pracovníkov, používateľov, ktorí budú s programom pracovať atď.
- V nasledujúcej časti je uvedený prehľad špecifických evidencií, funkcií a nástrojov, ktoré môžu v OBERON-e využiť internetové obchody.
|