Podpora počas vianočných sviatkov

Vážení používatelia, prajeme Vám príjemné prežitie vianočných a novoročných sviatkov a do nasledujúceho roku 2025 veľa úspechov v pracovnom aj osobnom živote!

Podpora používateľom sa počas sviatkov poskytuje podľa osobitného rozpisu vo vybrané dni vo vymedzených časoch na obvyklom telefónnom čísle centra podpory 044 20 20 20 2.

Mimo týchto vymedzených časov nás v prípade vážneho dôvodu, ktorý neznesie odklad, keď pre technickú, prípadne inú príčinu nebudete môcť s programom pracovať, môžete kontaktovať na tel. čísle núdzovej linky 0915 99 00 77.

Rozpis poskytovania podpory

Podrobný rozpis poskytovania podpory je dostupný na stránke Hotline.

Dôležité upozornenie

V čase od 30.12.2024 do 13.1.2025 je telefonická podpora používateľom vyhradená prednostne na riešenie otázok týkajúcich sa prechodu na nové sadzby DPH. V prípade iných otázok nás, prosím, kontaktuje na našej e-mailovej adrese exalogic@exalogic.sk. V správe uveďte vaše telefónne číslo, na ktorom vás budeme kontaktovať hneď, ako to bude možné. Viac informácií získate na stránke Hotline.

Obchodné oddelenie

Telefónna ústredňa prepája hovory na obchodné oddelenie len počas pracovných hodín centra podpory v čase od 7.30 do 15.30. Mimo týchto hodín obchodné oddelenie vybavuje objednávky licencií elektronicky (prostredníctvom e-mailu).

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Implementácia konsolidačného balíka

Platobný terminál ČSOB

Modul Plánovanie