Priebežne aktualizované informácie k systému eKasa s prehľadom podporovaných zariadení na podstránke eKasa - aktuálne informácie.   

Automatické účtovanie eKasa dokladov

Účtujete pokladničné doklady a unavuje vás ich manuálne „nahadzovanie“ do účtovného, resp. peňažného denníka? Firma EXALOGIC ako prvá na trhu pripravila aplikáciu, pomocou ktorej sa pre vás účtovanie eKasa dokladov stane hračkou. Ako používateľ OBERON-u pritom aplikáciu môžete využívať úplne zadarmo. Navyše, nemusíte si kupovať ani žiadne ďalšie zariadenie. Na účtovanie môžete jednoducho využiť váš smartfón.

O čo ide?

Pomocou mobilnej aplikácie QeeR skener od firmy EXALOGIC (prípadne každého ručného snímača čiarových kódov s podporou QR kódov) je možné v peňažnom, resp. účtovnom denníku v module Účtovníctvo automaticky účtovať pokladničné doklady zo systému eKasa. Stačí jednoducho zosnímať QR kód na pokladničnom doklade a OBERON následne stiahne údaje dokladu z internetu a zaeviduje ich do peňažného/účtovného denníka.

Ako to funguje?

Každý vystavený pokladničný doklad po novom obsahuje čiarový QR kód. Po jeho zosnímaní OBERON automaticky v systéme eKasa finančnej správy vyhľadá daný doklad (podobne ako aplikácia Over doklad), údaje z neho stiahne a zaeviduje do peňažného/účtovného denníka. Vo formulári účtovania sa automaticky nastaví:

  • dátum vyhotovenia dokladu,
  • obchodný partner,
  • suma dokladu aj s rozpisom DPH,
  • do poľa Doplňujúci text sa zapíše relevantná položka.

Aplikácia QeeR skener

  • Mobilná aplikácia QeeR skener je vlastne softvérovým snímačom QR kódov vyvinutým firmou EXALOGIC. Je určená pre mobilné zariadenia s operačnými systémami Android a iOS (smartfóny, tablety). K OBERON-u sa pripája prostredníctvom Wi-Fi siete.
  • Aplikáciu je možné využiť predovšetkým na skenovanie QR kódov na pokladničných dokladoch v systéme eKasa na ich zápis do peňažného/účtovného denníka, existujú však aj iné spôsoby využitia (napr. sken QR kódu pri storne pokladničného dokladu v Pokladnici OBERON, prípadne iné).
  • Výhodou mobilnej aplikácie oproti ručnému snímaču je, že umožňuje nasnímať viac dokladov naraz a tie je potom možné postupne účtovať.

Ako zaevidovať pokladničný doklad?

  1. V programe OBERON – Agenda firmy, Účtovníctvo otvorte peňažný, resp. účtovný denník.
  2. V mobilnom zariadení otvorte aplikáciu QeeR skener. V hlavnej ponuke vyberte možnosť Skener.
  3. Stlačte tlačidlo Skenovať. Zobrazí sa rámček, do ktorého zamerajte QR kód pokladničného dokladu. Postupne nasnímajte ďalšie doklady rovnakého typu, napr. nákup PHL.
  4. Po nasnímaní dokladov v mobilnej aplikácií vyberte doklad, ktorý chcete poslať do OBERON-u a stlačte tlačidlo Odoslať.
  5. Aplikácia zosnímaný doklad zapíše do peňažného, resp. účtovného denníka.
  6. Alternatívne môžete použiť ručný snímač čiarových kódov s podporou QR kódov. Pri snímaní čiarového kódu je potrebné zamerať snímač zariadenia na kód a stlačiť tlačidlo. Vzápätí sa údaje z kódu načítajú do OBERON-u.

Ďalšie informácie získate na stránke QeeR skener alebo snímače čiarových kódov, v Pomocníkovi OBERON a v nasledujúcom videu Snímač QR kódov QeeR skener pre OBERON:

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Naše zariadenie eKasa PANDORA

Elcom EFox

Registratúra

Drobné vylepšenia a opravy

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close