Papaya POS – mobilný čašník

Objednávky jedla a nápojov priamo od stola zákazníka

Mobilný čašník Papaya POS predstavuje moderné riešenie problematiky objednávania jedál a nápojov v reštauračných prevádzkach.

O aplikácii

Papaya umožňuje objednávať jedlo a nápoje priamo od stola zákazníka, čím šetria svoj čas aj čas zákazníka. Používateľské rozhranie je ergonomicky prispôsobené tak tabletom, ako aj smartfónom. Rýchle zvládnutie práce s aplikáciou zabezpečuje intuitívne spracovanie ovládania.

Papaya POS – mobilný čašník

 
  • Blesková rýchlosť - Papaya je natívna aplikácia systému Android, vďaka čomu je chod aplikácie plynulý a pri používaní nedochádza k trhaniu ani na výkonovo slabších zariadeniach.
  • Spoľahlivý a stabilný - vďaka dlhému a precíznemu testovaniu v reálnych podmienkach je mobilný čašník Papaya robustný a stabilný. Navyše funguje aj bez pripojenia na internet alebo pri čiastkových výpadkoch wi-fi.
  • Dostupný pre každého - nie je potrebné kupovať drahé zariadenia, stačí aj akýkoľvek smartfón alebo lacnejší tablet s Androidom.
  • Nové technológie, nové možnosti - Papaya uľahčuje čašníkom prácu vo všetkých smeroch. Prináša množstvo funkcií, ktoré si obsluha zamiluje. Napríklad efektívne vyhľadávanie položiek pomocou názvu alebo PLU, farebné menu, predaj osvedčenou formou zadávania Kód * Množstvo atď.
  • Viac bonovacích tlačiarní - v spolupráci so systémom OBERON sa objednávky tlačia na viacerých bonovacích tlačiarňach, spravidla jedna v bare a druhá v kuchyni. Objednávka je vytlačená ihneď, ako čašník dokončí objednávku pri stole - príprava nápojov a jedla môže začať okamžite.

Dodávateľ

Systém Papaya dodáva firma Papaya POS, s. r. o. , Bratislava, prípadne ktorýkoľvek zmluvný partner firmy EXALOGIC. Inštaluje sa veľmi jednoducho z Android obchodu Google Play Store (ako akákoľvek iná štandardná aplikácia určená pre systém Android).

Ukážky obrazoviek programu