UPOZORNENIE! Pre prerušenie distribúcie elektriny bude od pondelka 19. 10. 2020 telefonické centrum podpory v určité dni pracovať v obmedzenom režime. Viac informácií získate kliknutím na text tohto oznamu.   

Nový e-shop firmy EXALOGIC

Od 12. 10. 2020 firma EXALOGIC uviedla do prevádzky svoj vlastný internetový obchod postavený na platforme PrestaShop. Čo ponúka, pre koho je určený, aké sú reklamačné podmienky, to všetko spolu s ďalšími doplňujúcimi informáciami prinášame v stručnom prehľade v tomto článku.

Čo e-shop ponúka?

Ponuku e-shopu tvoria vybrané pripojiteľné hardvérové zariadenia implementované do systému OBERON. Ide predovšetkým o naše fiškálne zariadenie eKasa PANDORA, dochádzkový terminál EXALOGIC A-C071S na evidenciu dochádzky, čítačky dokladov, snímače čiarových kódov, mobilný terminál ASTON a ďalšie.

Pre koho je e-shop určený?

Zariadenia ponúkané v internetovom obchode sú určené na predaj výhradne používateľom OBERON-u a zmluvným partnerom. Objednávku je možné vykonať iba pokiaľ máte pridelené IČO (objednávky bez IČO nebudú akceptované).

Platba za tovar je možná len prevodom na účet. K cene tovaru sa účtuje poštovné a balné. Tovar sa odosiela až po jeho uhradení a prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.

Doručovanie tovaru

Zásielky sa spravidla expedujú do 2 dní po prijatí platby za tovar a doručujú sa prostredníctvom kuriéra GLS. Na sledovanie pohybu zásielky sa automaticky odosiela odkaz.

Poplatok za dopravu zahŕňa manipuláciu, balné a náklady na prepravu. Poplatok sa líši v závislosti od celkovej hmotnosti zásielky:

  • do 3,5 kg – 5 €,
  • nad 3,5 kg – 7 €.

Viaceré položky odporúčame zoskupiť do jednej objednávky. Pri vytvorení viacerých rôznych objednávok sa bude poplatok za dopravu účtovať za každú objednávku zvlášť.

V odôvodnených prípadoch je možné tovar vydvihnúť aj priamo v sídle firmy EXALOGIC, ale len po vzájomnej dohode a výhradne v pracovné dni od 7:30 do 15:30 hod.

Reklamačné podmienky

Zodpovednosť za poruchy výrobku sa uplatňuje u predávajúceho. Dĺžka záručnej doby je 12 mesiacov, pričom táto lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.

Predávajúci rozhodne o vybavení reklamácie do 30 dní od doručenia tovaru, ktorý je predmetom reklamácie, pričom súčasťou musí byť tovar, kópia faktúry a popis chyby. O výsledku reklamácie predávajúci informuje kupujúceho prostredníctvom e-mailu.

V prípade reklamácie zakúpeného výrobku je potrebné použiť Reklamačný formulár.

Nákup licencií OBERON

Internetový obchod EXALOGIC e-shop je určený výlučne na predaj hardvérových zariadení. Licencie OBERON sa zakupujú aj naďalej ako doposiaľ podľa osobitného cenníka dostupného na webovej stránke firmy EXALOGIC – Cenník – licencie OBERON. Dôvodom je skutočnosť, že na objednávku licencie je potrebné odoslať objednávací kód. To je možné len z programu OBERON – Agenda firmy (ponuka Servis, Licenčné práva).

Odkaz na internetový obchod: https://shop.exalogic.sk/.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Rozšírenie merných jednotiek na skladových kartách

Mobilný čašník LUKUL

Hotel on-line check-in

ASTON - príjemky/výdajky

Registratúra

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close