Prečo CRM ?

Prišli ste ráno do práce a nemohli ste si dopriať Vašu obľúbenú šálku kávy ? Kolega sa zabudol zastaviť v obchode, a čo je horšie, nedoniesol ani toner do tlačiarne?  CRM rieši nielen takéto maličkosti, ale hlavne prináša do firmy poriadok.

CRM je skratka z anglického Customer Relationship Management  – riadenie vzťahov so zákazníkmi. Pre úspešnú firmu je to však málo – i keď je zákazník na prvom mieste, dôležitá je aj vzájomná komunikácia pracovníkov v rámci firmy.

Systém OBERON ponúka vo verzii November/2015 okrem bežného CRM oveľa viac. Evidencia zákazníkov, ponuky, objednávky, faktúry, história vzájomnej komunikácie – všetko v jednom systéme. Udalosti sa zobrazujú formou prehľadného kalendára, najdôležitejšie úlohy nie je možné nikdy prehliadnuť, pre zábudlivých existujú SMS alebo e-mailové notifikácie.

Nepremeškajte príležitosť vyskúšať niečo nové, používaním CRM môžete urobiť síce nie dôležitý krok pre ľudstvo, ale určite dôležitý pre Vás.

CRM_KalendarUdalosti2

Ak sa modul CRM nezobrazuje v hlavnej ponuke OBERON-u, v nastaveniach programu ho je potrebné povoliť.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Správca hesiel

Modul Plánovanie

Implementácia API rozhrania pre Tatra banku

e-Kasa PENELOPA

Fór-um pre používateľov

Platobný terminál ČSOB