Prečo CRM ?

Prišli ste ráno do práce a nemohli ste si dopriať Vašu obľúbenú šálku kávy ? Kolega sa zabudol zastaviť v obchode, a čo je horšie, nedoniesol ani toner do tlačiarne?  CRM rieši nielen takéto maličkosti, ale hlavne prináša do firmy poriadok.

CRM je skratka z anglického Customer Relationship Management  – riadenie vzťahov so zákazníkmi. Pre úspešnú firmu je to však málo – i keď je zákazník na prvom mieste, dôležitá je aj vzájomná komunikácia pracovníkov v rámci firmy.

Systém OBERON ponúka vo verzii November/2015 okrem bežného CRM oveľa viac. Evidencia zákazníkov, ponuky, objednávky, faktúry, história vzájomnej komunikácie – všetko v jednom systéme. Udalosti sa zobrazujú formou prehľadného kalendára, najdôležitejšie úlohy nie je možné nikdy prehliadnuť, pre zábudlivých existujú SMS alebo e-mailové notifikácie.

Nepremeškajte príležitosť vyskúšať niečo nové, používaním CRM môžete urobiť síce nie dôležitý krok pre ľudstvo, ale určite dôležitý pre Vás.

CRM_KalendarUdalosti2

Ak sa modul CRM nezobrazuje v hlavnej ponuke OBERON-u, v nastaveniach programu ho je potrebné povoliť.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Rozšírenie merných jednotiek na skladových kartách

Mobilný čašník LUKUL

Hotel on-line check-in

ASTON - príjemky/výdajky

Registratúra

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close