Nová verzia OBERON-u September/2021 Beta1

Dňa 14.09.2021 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením September/2021 Beta1. V nasledujúcej časti sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii Júl/2021. 

Účtovníctvo

  • eDane – bola vykonaná úprava pre automatické otváranie aplikácie eDane otvorením daného výkazu – finančná správa zmenila url adresy výkazov.
  • Import z XML – boli vykonané úpravy pri importe dokladov (najčastejšie faktúr) z iných systémov (a existujúcich doplnkov) z dôvodu podpory daňového režimu One Stop Shop (OSS).

Mzdy a dochádzka

  • Prvá pomoc PLUS – zmena vo vyplácaní náhrady mzdy v mimoriadnej situácii. Zamestnávateľ vypláca celú náhradu mzdy podľa priemeru a štát mu ju podľa uplatnenej Prvej pomoci PLUS vyplatí vo výške 100 % alebo 80 % (v závislosti od pandemickej situácie).

Hotelová recepcia

  • Prehľad upratovania izieb – tlačový výstup bol rozšírený o možnosť zostaviť ho podľa požiadaviek hostí a prevádzok.
  • Požiadavky hostí – pribudlo nastavenie, či sa daná požiadavka hosťa má uvádzať aj počas pobytu, alebo len v deň príchodu.

Pokladnica OBERON

  • Platby platobnou kartou – vytlačenie dokladu pri platbe platobnou kartou bolo rozdelené do dvoch krokov – najskôr sa vykoná platobná transakcia na pripojenom platobnom termináli a následne sa tlačí daňový doklad. V prípade poruchy a prerušení platby bola doplnená funkcia na overenie platobnej transakcie (v stave, keď platobný terminál odpovedá) – či bola platobná transakcia vykonaná, prípadne bola zamietnutá.
  • Vážené čiarové kódy – bol rozšírený rozsah čiarových kódov, ktoré budú považované za vážené čiarové kódy (kódy začínajúce 20-29), viac informácií v téme Práca s čiarovými kódmi.

Skladová evidencia

  • Automatická tvorba objednávok – v sprievodcovi automatickej tvorby objednávok pribudla možnosť objednať tovary podľa objednávok a aktuálnych zostatkových stavov na sklade, kde objednané množstvo je možné dopočítať do minimálneho množstva (pôvodne vždy len do maximálneho).

Aplikácia LUKUL

  • Platba platobnou kartou – pribudla možnosť z aplikácie LUKUL uzatvoriť a vytlačiť doklad pri platbe platobnou kartou (pôvodne len hotovosť) s prepojením na platobný terminál pripojený k počítaču (k Pokladnici OBERON). Viac informácií je možné získať v téme Aplikácia LUKUL a platba kartou.
  • Rýchle objednávanie – pri rýchlom objednávaní bola doplnená možnosť automatického výberu príloh (tak ako v jedálnom lístku).
  • Vylepšenia a opravy – pribudla možnosť zadať na doklad zľavu.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

ASTON - príjemky/naskladnenie

LUKUL - jazykové mutácie (AJ, NJ, RJ)

Rozšírenie merných jednotiek na skladových kartách

Viacjazyčné názvy skladových kariet a iných číselníkov

Registratúra

 

Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookie. Viac informácií.

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť