
Dňa 14.1.2019 bola vydaná nová verzia účtovného systému OBERON s označením Január/2019. V nasledujúcej časti sú vymenované najdôležitejšie novinky, vylepšenia a opravy oproti verzii December/2018.
OBERON
- Nefunkčný OBERON po aktualizácii Windows – po aktualizácii systému Windows (od 9.1.2019) sa stal na danom počítači nefunkčný databázový stroj pre prístup k databáze Microsoft Access (súbor s príponou MDB). Nefunkčnosť databázového stroja spôsobila poškodenie databázy spojené so stratou údajov. OBERON bol upravený tak, aby poškodenie databázového stroja v systéme Windows detegoval a neumožnil pracovať s danou databázou. Viac informácií je možné získať v článku na našej webovej stránke Nefunkčný OBERON po aktualizácií Windows.
- Údržba databázy – servisná funkcia na opravu databázového súboru Microsoft Access bola upravená tak, aby pri oprave databázy na počítači vždy vytvorila aj zálohu databázového súboru (do adresára OBERON\TEMP). Ak by oprava zlyhala z dôvodu chybného databázového stroja, bude možné dáta obnoviť.
Účtovníctvo
- Účtovanie bankových výpisov – bolo upravené účtovanie bankových výpisov tak, aby sa číslo bankového účtu uvedeného na predkontácii ignorovalo (bude použité vždy len z bankového výpisu).
Sklad
- Inventúra variant – bolo upravené vyhodnotenie inventúry (načítanie do výdajky) tak, aby sa varianty zamenili aj v prípade, ak na skladovej karte nie je ani manko a ani prebytok.
Pokladnica OBERON
- Pobočková synchronizácia variantov – do automatickej pobočkovej synchronizácie bola doplnená podpora synchronizácie variantov.
Mzdy a dochádzka
- Dochádzkový terminál – bol odstránený problém s komunikáciou s dochádzkovým terminálom – problém sa vyskytoval pri zdieľaní dochádzkového terminálu dvoma firmami.
- Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – bolo implementované nové tlačivo.
- Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania dane – bolo implementované nové tlačivo.
- Ročné zúčtovanie dane – bolo implementované nové tlačivo.
Hotelová recepcia
- Čítačka dokladov – upravené načítanie dokladov.