V rámci funkcií druhej generácie aplikácie ASTON – mobilný skladník pre Android a iOS prešla kompletným refaktoringom už inventúra v sklade (viac informácií môžete získať v článku Inventúra s aplikáciou ASTON), ďalej kontrola cien a najnovšie aj práca s výdajkami. Okrem toho od verzie OBERON-u Január/2023 a aktuálnej verzie aplikácie ASTON dostupnej na platformách Google Play a App Store je súčasťou práce s výdajkami aj funkcia sledovania vyskladnenosti tovaru priamo v sklade.
Sledovanie vyskladnenosti v systéme OBERON znamená evidenciu množstiev tovarov fyzicky vydaných zo skladu. Vyskladňovať tovar možno štandardne pomocou funkcie Zmena stavu vyskladnenia výdajky/príjemky (ponuka Sklad, Výdajky/Príjemky) – viac informácií je možné získať v téme Sledovanie naskladnenosti a vyskladnenosti tovaru.
S mobilnou aplikáciou ASTON však možno celý proces výrazne uľahčiť a zrýchliť.
Ako je našim používateľom známe, aplikácia ASTON – mobilný skladník je určená pre mobilné zariadenia (terminály, smartfóny, tablety) s operačným systémom Android a iOS a možno ju používať výhradne so systémom OBERON. Aplikačný program má využitie pri práci v sklade (inventúra, kontrola cien, výdaj, sledovanie vyskladnenosti, pripravuje sa príjem, sledovanie naskladnenosti tovaru).
Ako mobilná aplikácia, ASTON – mobilný skladník sa vyznačuje celým radom predností, ktoré na slovenskom trhu nemajú konkurenciu.
Aj keď sa na prácu s aplikáciou odporúča používať mobilný terminál OBERON Data Assistant (v ponuke nášho e-shopu máme zariadenia ODA S1-K s klávesnicou alebo ODA S2) na sledovanie vyskladnenosti môžete použiť aj obyčajný smartfón s operačným systémom Android alebo iOS (minimálne na vyskúšanie práce s aplikáciou).
Aplikácia so systémom OBERON komunikuje prostredníctvom webovej služby, ktorá sa nastavuje ako automatická úloha vykonávaná programom OBERON Automation Center (OAC). Z tohto dôvodu je potrebné v prevádzke zabezpečiť WiFi pripojenie do lokálnej počítačovej siete.
Aj na tomto mieste upozorňujeme, že OBERON Automation Center umožňuje pracovať len s databázami (firmami) umiestnenými na SQL databázovom serveri (so súborovou databázou Microsoft Access pracovať neumožňuje; v prípade, že ju používate, je potrebné vykonať jej migráciu na SQL server). Dostupné sú aj bezplatné SQL databázové systémy – viac informácií získate na stránke Databázové systémy.
Podrobné informácie o sledovaní vyskladnenosti tovaru s aplikáciou ASTON sú dostupné v téme Pomocníka OBERON ASTON – sledovanie vyskladnenosti tovaru.
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |