Čítačka dokladov – skvelý pomocník

Máte ubytovacie zariadenie a obťažuje vás neustále ručné zadávanie údajov o prichádzajúcich hosťoch v knihe ubytovaných? Máme pre vás riešenie: čítačku dokladov Access OCR315e! S týmto skvelým pomocníkom sa vám život naozaj výrazne zjednoduší. Údaje o ubytovaných hosťoch s ním už nebudete musieť nikdy prepisovať manuálne. Jedným jednoduchým ťahom sa identifikačné údaje z občianskeho preukazu alebo pasu automaticky načítajú do príslušných polí v OBERON-e. O čo presne ide a ako to funguje? Poďme sa na to spolu bližšie pozrieť.

Čo je to čítačka dokladov?

Čítačka dokladov je hardvérové zariadenie, ktoré umožňuje automaticky načítať identifikačné údaje z občianskych preukazov, pasov, víz a iných identifikačných kariet do modulu Hotelová recepcia systému OBERON, konkrétne do formulára Ubytovanie v Knihe ubytovaných. Určená je pre recepcie ubytovacích zariadení, kde je potrebné zapisovať údaje z dokladov.

Čítačka umožňuje čítať také doklady, ktoré obsahujú strojovo čitateľnú zónu (MRZ = Machine Readable Zone), pričom dokáže čítať 2-riadkové a 3-riadkové MRZ zóny. Jej inštalácia je veľmi jednoduchá, na pripojenie k počítaču sa používa USB rozhranie. Na indikáciu korektného/nekorektného čítania údajov slúži dvojfarebná LED-ka a akustický signál.

Ako to funguje

Pri vytváraní nového ubytovania obsluha recepcie prejde dokladom v štrbine čítačky (v ktoromkoľvek smere). Vzápätí sa do OBERON-u načítajú údaje z dokladu – číslo dokladu totožnosti, priezvisko, meno, dátum narodenia, štát (neprenáša sa adresa trvalého pobytu). Pri ďalšej návšteve hosťa však program vyhľadá v histórii ubytovaných hostí a načíta nielen údaje prečítané z dokladu, ale aj ďalšie údaje, ktoré boli zapísané manuálne (napr. adresa, titul, poznámka, e-mail).

Zadávať špecifikované údaje o prichádzajúcich hosťoch tak už nebudete musieť ručne. Zvlášť pri väčších skupinách sa tým čas zaevidovania hostí výrazne skráti. Navyše sa výrazne odbúrava chybovosť pri zadávaní údajov. Čítačka dokladov, vyznačujúca sa kompaktným a flexibilným dizajnom sa pre vás stane nenahraditeľným pomocníkom.

Viac informácií o čítačke dokladov nájdete na podstránke Čítačka dokladov Access OCR31x a v nasledujúcom videu Čítačka dokladov Access OCR315e:

Cena a objednávka zariadenia

Čítačka dokladov je určená na predaj výhradne koncovým používateľom OBERON-u a je ju možné zakúpiť buď u našich zmluvných partnerov, alebo priamo vo firme EXALOGIC.

Cena čítačky dokladov: 490,- € s DPH. Objednať si ju môžete jednoducho prostredníctvom objednávkového formulára.

Čo je OBERON? 

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.

Na čom pracujú vývojári

Panel Notifikácie

Modul Plánovanie

Implementácia API rozhrania pre Tatra banku

e-Kasa PENELOPA

Platobný terminál ČSOB