Aktuálne správy

Zmena sumy životného minima

Od 1. júla 2017 sa po štyroch rokoch zmenila suma životného minima zo 198,09 eur na sumu 199,48 eur (o…
Celý článok

Ako na cestovné náhrady v OBERON-e?

V poslednom období sa na nás používatelia často obracajú s otázkami ohľadom vyúčtovania cestovných náhrad. V nasledujúcom článku sme sa Vám preto…
Celý článok

Čo prinieslo stretnutie zmluvných partnerov?

Dňa 8. júna 2017 firma EXALOGIC opäť zorganizovala stretnutie zmluvných partnerov. Prezentovali sa horúce novinky v rámci posledných verzií systému…
Celý článok

Ako na zálohovanie údajov v OBERON-e?

Takmer každý vie, že zálohovať údaje je potrebné, avšak väčšina z nás túto činnosť podceňuje. V praxi sa občas stretávame…
Celý článok

Logo – vizuálna prezentácia firmy

Faktúry a dodacie listy sú dôležitou súčasťou firemnej prezentácie, preto by ich vzhľad mal vyzerať atraktívne a profesionálne. Z tohto…
Celý článok

Cenové ponuky – prehľad výnosov a surovín

Organizujete svadby, konferencie, školenia či iné spoločenské udalosti? Pri týchto udalostiach je potrebné zabezpečiť či už výzdobu miestností, personál, hudbu,…
Celý článok

10 tipov na prácu s novými mzdami

Prvé spracovanie miezd (za mesiac január) na novom programe už máte za sebou. Na základe častých dopytov na našu linku…
Celý článok

E-shop UniObchod systém

Predstavujeme vám ďalšie riešenie komunikácie OBERON-u a internetového obchodu, tentoraz je to UniObchod systém. UniObchod je vyvíjaný slovenskou firmou Weby…
Celý článok

Ako na nové mzdy v 01/2017?

Pri prechode z pôvodných miezd na nový modul (je dostupný v OBERON-e od verzie December/2016) sa doporučujeme riadiť informáciami v…
Celý článok

Ako efektívne na varianty

V novej verzii účtovného systému OBERON s označením November/2016 pribudla v skladovej evidencii nenápadná funkcia, ktorá výrazne uľahčuje prácu používateľom…
Celý článok

Nové Mzdy už k dispozícii

Od verzie November/2016 je v OBERON-e dostupný nový modul s názvom Mzdy a dochádzka. Plne nahradzuje doteraz používaný program Mzdy…
Celý článok

Zhora… zdola… sprava… ZĽAVA!

Čoraz väčší počet obchodníkov, hotelov a reštaurácií využíva na predaj svojich výrobkov a služieb zľavové portály (všeobecne sa udomácnil pojem…
Celý článok

Papierové alebo elektronické faktúry?

Podľa zákona 305/2013 o e-Governmente sú od 1.8.2016 všetky elektronické schránky právnických osôb zriadené štátom aktivované na doručovanie. Do elektronických…
Celý článok

Virtuálna registračná pokladnica (VRP) na plný plyn!

Vo verzii August/2016 sme do OBERON-u implementovali prepojenie s VRP, kde spájame výhody "štátnej" bezplatnej registračnej pokladnice a registračnej pokladnice…
Celý článok

Tipy a triky – Tlač Poznámky namiesto Názvu na pokladničný doklad

Vo verzii Júl/2016 bola do Pokladnice zapracovaná dlho očakávaná funkcia. OBERON pri tlači pokladničného dokladu umožňuje nahradiť názov položky na…
Celý článok

Tipy a triky – Rozdelenie firmy na prevádzky

V prípade, že Vaša firma prevádzkuje viac pobočiek alebo vykonáva viac činností (zákaziek, projektov, atď) a potrebujete doklady za pobočku…
Celý článok

Čo sa udialo na stretnutí zmluvných partnerov OBERON-u?

Exalogic opäť zorganizoval stretnutie zmluvných partnerov, ktorí zabezpečujú servis a podporu pre používateľov OBERON-u. Prezentovali sa horúce novinky v rámci posledných…
Celý článok

Na odložené daňové priznanie ostáva posledný týždeň

Pre takmer 160 000 ľudí a firiem zostávajú posledné dva týždne na podanie daňového priznania. Trojmesačný odklad uplynie práve v…
Celý článok

Ak vám vychádza vyššia daň ako 3-tisíc eur musíte bločky evidovať podľa dodávateľov

V prípade, že v danom zdaňovacom období Vám z nákupov v hotovosti vychádza daň na odpočítanie vyššia ako 3000 eur,…
Celý článok

Hotelierom nesprávnymi krokmi zo strany štátu byrokracie, žiaľ, len pribúda

OBERON na byrokraciu zareagoval. Od jari 2016 v module Hotelová recepcia Vám vytvoril nástroj na zasielanie hlásenia pobytu cudzincov Cudzineckej…
Celý článok

oberon_woman_380

Komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.