Aktuálne správy
12.06.2017
Dňa 8. júna 2017 firma EXALOGIC opäť zorganizovala stretnutie zmluvných partnerov. Prezentovali sa horúce novinky v rámci posledných verzií systému…
19.05.2017
Takmer každý vie, že zálohovať údaje je potrebné, avšak väčšina z nás túto činnosť podceňuje. V praxi sa občas stretávame…
11.05.2017
Faktúry a dodacie listy sú dôležitou súčasťou firemnej prezentácie, preto by ich vzhľad mal vyzerať atraktívne a profesionálne. Z tohto…
24.04.2017
Organizujete svadby, konferencie, školenia či iné spoločenské udalosti? Pri týchto udalostiach je potrebné zabezpečiť či už výzdobu miestností, personál, hudbu,…
28.02.2017
Prvé spracovanie miezd (za mesiac január) na novom programe už máte za sebou. Na základe častých dopytov na našu linku…
22.02.2017
Predstavujeme vám ďalšie riešenie komunikácie OBERON-u a internetového obchodu, tentoraz je to UniObchod systém. UniObchod je vyvíjaný slovenskou firmou Weby…
18.01.2017
Pri prechode z pôvodných miezd na nový modul (je dostupný v OBERON-e od verzie December/2016) sa doporučujeme riadiť informáciami v…
12.12.2016
V novej verzii účtovného systému OBERON s označením November/2016 pribudla v skladovej evidencii nenápadná funkcia, ktorá výrazne uľahčuje prácu používateľom…
24.11.2016
Od verzie November/2016 je v OBERON-e dostupný nový modul s názvom Mzdy a dochádzka. Plne nahradzuje doteraz používaný program Mzdy…
28.10.2016
Čoraz väčší počet obchodníkov, hotelov a reštaurácií využíva na predaj svojich výrobkov a služieb zľavové portály (všeobecne sa udomácnil pojem…
22.09.2016
Podľa zákona 305/2013 o e-Governmente sú od 1.8.2016 všetky elektronické schránky právnických osôb zriadené štátom aktivované na doručovanie. Do elektronických…
25.08.2016
Vo verzii August/2016 sme do OBERON-u implementovali prepojenie s VRP, kde spájame výhody "štátnej" bezplatnej registračnej pokladnice a registračnej pokladnice…
15.07.2016
Vo verzii Júl/2016 bola do Pokladnice zapracovaná dlho očakávaná funkcia. OBERON pri tlači pokladničného dokladu umožňuje nahradiť názov položky na…
04.07.2016
V prípade, že Vaša firma prevádzkuje viac pobočiek alebo vykonáva viac činností (zákaziek, projektov, atď) a potrebujete doklady za pobočku…
21.06.2016
Exalogic opäť zorganizoval stretnutie zmluvných partnerov, ktorí zabezpečujú servis a podporu pre používateľov OBERON-u. Prezentovali sa horúce novinky v rámci posledných…
14.06.2016
Pre takmer 160 000 ľudí a firiem zostávajú posledné dva týždne na podanie daňového priznania. Trojmesačný odklad uplynie práve v…
06.06.2016
V prípade, že v danom zdaňovacom období Vám z nákupov v hotovosti vychádza daň na odpočítanie vyššia ako 3000 eur,…
23.05.2016
OBERON na byrokraciu zareagoval. Od jari 2016 v module Hotelová recepcia Vám vytvoril nástroj na zasielanie hlásenia pobytu cudzincov Cudzineckej…
05.05.2016
Firmám disponujúcim databázou, ktorá môže obsahovať osobné údaje, zákon prikazuje, že musia mať vypracovaný bezpečnostný projekt. Ak bezpečnostný projekt nemajú,…
20.04.2016
Podnikatelia sa na nás často obracajú s požiadavkou automatizovaného označovania tovaru. Z evidencie Príjemky alebo Skladové karty si viete vytlačiť etikety…